ikek Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Her kan kommentarer til min worklog Prosjekt Stillhet ytres. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ett tips: Kjøp denne for å sette på skjermkortet Har den selv på mitt 4870. Kjempe kjøler som er mye bedre enn stock kjøler. Endret 10. juli 2009 av stiff-leet Lenke til kommentar
ikek Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Takker for tipset. hvordan er de viftene? Jeg har tittet litt på noen av Thermalright sine løsninger, men da må jeg sette på 1 eller 2 stille vifter og finne en bra måte å feste disse på. Muligens med slike gummi mellomlegg. Lenke til kommentar
ikek Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Her er en kjapp oppdatering. Til nå har jeg fått handlet inn plater og litt annet. Platene har jeg kappet til. Det kommer mest sannsynlig en større oppdateting med bilder i løpet av helga. Lenke til kommentar
ikek Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Da har jeg oppdatert arbeidsloggen og den finner man her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå