HPH-JJ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 her kan dere poste spørsmål osv av stolen. Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ser ut som det er litt av en jobb å komme seg opp i stolen? Men ellers, sykt harry, og jeg liker det! Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Ser ut som det er litt av en jobb å komme seg opp i stolen?Men ellers, sykt harry, og jeg liker det! finns ikke problem å komme seg i stolen viss du ser på bildeunder så ser du att tastaturet kobles fra:) legger til noen eldre bilde oxo alt kan kobles fra. så finns ikke problem hehe skal legge ut noen bilder av div ting så ser alle hvor enkelt det er:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal jeg være helt ærlig? Jævlig stygg Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Skal jeg være helt ærlig? Jævlig stygg hehe vel smaken er som baken delt i 2 lagt ut noen bilder til nå plug & play gaming stol Endret 8. juli 2009 av HPH-JJ Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hahahah den der var syyk itavisen tar den sikkert på forsiden nå som det er lite å skrive om Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 hahahah den der var syyk itavisen tar den sikkert på forsiden nå som det er lite å skrive om takker for det:) ja kanskje dei ser den og vil skrive om stolen hihi Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 hadde samme ideen for noen år tilbake, bare med sofaen, fikk lagt inn usb hub i armlenet men etter det tilta det helt for dama så det ble ikke noe mer :!: . Send itavisen en mail da vel? Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 SYKY genialt!! Mange smarte løsninger der. Jeg bøyer meg i støvet. Har tenkt på det lenge, men kunne ikke realisere det grunnet pengemangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå