Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Mini-prosjekt Video Home System Kommentarer mottaes med takk her Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette må følges med på. Bare det blir halvparten så bra som P182-en så er det jo knall. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Tok ikke lang tid før du var på plass KongKake Er faktisk veldig, veldig spent selv på hvordan dette går Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Haha, nei, er stor fan av P182-en din, så må selvfølgelig følge med på dette også. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette skal bli morsomt å følge med på Jeg ønsker deg lykke til med enda et strålende kult prosjekt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Hehe, artig at noen følger med Skal få update på plass i mårra Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette så veldig artig ut Må følges med på. Veldig god idè å bruke VHS kabinett. Det kommer til å bli rå stilig med svart glass front Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Skal prøve å få på plass update i dag Da blir det litt om hva jeg har å jobbe med, og litt støv-show-off og muligens litt testing av vifter. Håper på å få 'levert' updatene ganske så tett Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må følge med på dette ja! Du gir deg vel ikke før du har toppet P182? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gleder meg til update. Kom med den snart! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Må følge med på dette ja! Du gir deg vel ikke før du har toppet P182? Hehe, kommer ikke til å toppe P182 denne gangen Men skal nok gå inn for å gjøre det en dag også Artig at dere følger med på dette også! Update #1 Litt om hvordan det så ut før jeg plukka det fra hverandre, og hvordan jeg plasserer hardwaren i det nye kabinettet Ingen synd å kommentere. Tvert imot Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Snakker vi vannkjøling på dette beistet ? hehe Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Snakker vi vannkjøling på dette beistet ? hehe Hehe, det hadde vært drit kult. Lagt slangene utenfør spiller'n. *Hint, Hint* Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det hadde vert fett Noe ala det han har på P182 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Herre, ikke sett igang fantasien min!! Da blir det dyrt :!: Jeg kan røpe så mye som at et vannkjølingsprosjekt er påbegynt i hodet mitt, og at utlagte slanger er en del av det Kommer forhåpentligvis til høsten Endret 7. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Det blir det. Har fått lakkert dekselet, satt sammen bunnplaten og renset komponentene nå. Skal prøve å få på plass update idag Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Noe forsinket, men: Update #2 Kommenter gjerne! Har satt opp ny 'layout', så hadde vært fint med tilbakemeldinger på den. Tenker det blir litt mer oversiktlig på denne måten Neste blir lakkering, så følg med! Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hmm... for lite tid med dama nå eller? Neida, blir rått dette... men får satse på god luftgjennomtrømning da, tror ikke du trenger den panelovnen på rommet ditt lengre (hvis du har) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå