Simon Aldra Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Retningslinjer for tråden - Det kan postes bilder fra 1-31. juli i denne tråden, og tråden vil være sticky i denne perioden. - Den om poster bildet, må selv være fotografen bak bildet. - Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. - Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. - Det er lov å legge ut bildeserier med inntil fem bilder. - Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. - Det skal være maksimalt et bilde/bildeserie per post, men du kan poste flere bilder i perioden. - For bildeserier skal det være en klar sammenheng mellom bildene. I tvilstilfeller kan moderatorer splitte bildene til flere poster, eventuelt etter en dialog med fotografen. - Det skal være maksimalt 1280 piksler på lengste side. - Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. - Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. - Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. - Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av juli. Disse retningslinjene er ikke endelige, og kan bli endret underveis i perioden. Les dem derfor nøye før du legger ut bilder, selv om du har lest dette innlegget tidligere! Diskusjon rundt disse retningslinjene skal ikke foregå i denne tråden, og vil bli slettet uten forvarsel. Det er åpnet for diskusjon i denne tråden. Tidligere tråder: Akambrukernes bilder - april/mai 2009 Akambrukernes bilder - juni 2009 Endret 3. juli 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Noen bilder fra igår, eller noen timer siden da ;P Hadde shoot med en venninne av en kompis fra Mo i Rana. Relativt fornøyd da den ikke var så godt planlagt. Jeg er mest fornøyd med det nederste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Fine saker, Simon - ettersom k-ryng har tatt seg sommerferie (tror jeg). Kan jeg få by på en liten larve? Bommet litt på fokus-punkt da den lille krabaten var veldig stressa ... 1/160, f/5.6, 35mm, ISO 400 Tom Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Omtrent alltid stressa slike småkrabater da, fryktelig frustrerende til tider (Og selvsagt så mye bedre når først alt sitter) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Et av mine første bilder i Juli. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg syns alle bildene hadde noe for seg ZoDz, det siste kunne vært veldig bra, men jeg syns den sentrerte kompen blir for svak. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 flickr Fotograferte ei hytta i går. Blei fonøgd, bortsett frå at vinduene fekk aids. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Brukte du blits? Tror litt fill ville gjort seg.. Mulig du kunne tatt bildet når det var mindre lys ute også. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg er ikke helt ferdig med junifesten enda Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Brukte du blits? Tror litt fill ville gjort seg.. Mulig du kunne tatt bildet når det var mindre lys ute også. Eventuelt tatt ett bilde hvor han eksponerte etter vinduene slik at han abre kunne lagt de oppohværandre for så o maske t vinduene. Nydelig det siste du la ut nå Ingardj. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det hadde vært mulig ja.. Tenkte ikke så langt Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Kunne nok gjort det ja, tenkte ikkje so langt. Endret 2. juli 2009 av Eksistensiel Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Måtte ut en liten tur i lunsjen i dag å ta noen bilder. Har blitt hekta på film igjen og ektar er filmen om dagen. Vært innom lightzone en tur å. Kan ikke noe for det men er glad i bilder som mange synes er "too much". Jo sterkere farger jo bedre Ble ihvertfall rimelig fornøyd med dette. Edit : Sorry, lasta opp feil bilde. Endret 2. juli 2009 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
smackern Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Hei alle fotoduds! :!: Dette blir min først post på dette forumet! Akkuratt fått meg speilrefleks, så er rimelig noob ^^, Kom gjerne med kritikk!! Endret 2. juli 2009 av smackern Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Flotte bilder det der smackern. Lite tips er å krympe bildene før du legger de ut. Mener retningslinjene sier at de skal ha lengste side på 1280 pixler. Shrink O'matic eller PIXresizer er knall programmer til å gjøre dette. Nye bilder fra meg etter akam tur i Oslo i dag. Bildene ligger også på min flickr Endret 2. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen bilder fra igår, eller noen timer siden da ;P Hadde shoot med en venninne av en kompis fra Mo i Rana. Relativt fornøyd da den ikke var så godt planlagt. Jeg er mest fornøyd med det nederste. Nice! Men du skulle ha fjernet den piercingen. Den gjorde seg dårlig. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen bilder fra igår, eller noen timer siden da ;P Hadde shoot med en venninne av en kompis fra Mo i Rana. Relativt fornøyd da den ikke var så godt planlagt. Jeg er mest fornøyd med det nederste. Nice! Men du skulle ha fjernet den piercingen. Den gjorde seg dårlig. Nope. Tre til. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Når jeg ser det siste bildet igjen her så forstyrrer Tryvannstårnet Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skal klone det bort, bare vært litt treig Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Face in the fire IKke noe veldig bra bilde, men mitt første jeg legger ut på nett like fullt. Er det bare meg, eller ser det ut som et ansikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå