Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Heisann. Noko som har forslag til kva ein kan kjøpe til dama? Vi har vore i lag i 8 måner no, og føler eigentleg at eg alt har brukt opp smykkekortet Lurte på å kjøpe gavekort på eit spa? Forslag? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Damn! God idè! Slira har bursdag i dag, og jeg er tømt for ideer. Kjøper gavekort på spa! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nutrilett slår aldri feil Så gjemmer du gavekortet til spa i bunn av pakken ^^ Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nutrilett slår aldri feil Så gjemmer du gavekortet til spa i bunn av pakken ^^ Jeg kjøpte Asan intimsåpe og en svær piperenser til hun jeg er ilag med nå. Det var den første gaven jeg ga henne, hun syns ikke det var like morsomt som jeg syntes det var Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg kjøpte Asan intimsåpe og en svær piperenser til hun jeg er ilag med nå. Det var den første gaven jeg ga henne, hun syns ikke det var like morsomt som jeg syntes det var Man får i det minste et ansiktsutrykk som er priceless i det pakken åpnes Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) nicoloco: damn you! No skulle du hjelpe meg :/ ikkje omvendt! Hmmmm. Skal skrive eit kjempe søtt kort, so satse på at det veier opp litt Endret 29. juni 2009 av Cho-san Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Bursdag, ho blir 17. Forslag? Penger er eigentleg ikkje noke problem, men vil jo ikkje at det skal virke som om eg prøver å kjøpe ho Vil berre vise at eg er glad i ho! Endret 29. juni 2009 av Cho-san Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Romantisk middag og et "jeg er slaven din"-klippekort? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Romantisk middag er et must, ja. Det skal jeg ta dama med ut på i kveld. Kle på meg dressen og kjøre til en fancy restaurant i min 1997 Primera. Slår aldri feil. Kanskje jeg skal ordne sjåfør... hmmmmmmm... *ringe Lexus-kompisen min på forhandleren* Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 "Gavekort" på spesielle opplevelser/turer er en kjempefin gave Spa, gocart, strikkhopping, fallskjermhopping, shopping i utlandet, piknik på sjøen, tur på fjellet... alt etter damas interesser. En romantisk kveld med god middag og påfpølgende "dessert" hvor bursdagsbarnet er i fokus, er vel heller ikke å forakte blant jenter Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Skal på hyttetur i løpe av sommaren. So blir nok ein heil del oppmerksomheit på bursdagsbarnet då Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Daisy by Marc Jacobs sikkerstikk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Parfyme eller gavekort som nevt av andre her? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Trur ikkje eg våger meg ut på Parfymen Men ho liker å gå med perleøyredobbar (av den litt store runde typen). Og såg sølvsmykke med perle i enden på gullsmeden i dag, kanskje det er noke? Har kjøpt eit hjertesmykke før (valentinsdag), so lurte på om det ikkje blir gavekort på spa og det smykke Pluss eit kort som skal leggast sjela i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå