Myst Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) For å ta en ting først: den mottakeren jeg har nå lyser ikke lenger. Den funket helt fin til i går men plutselig er den død. Vet ikke hva som har skjedd. Skjedde etter at jeg installerte driver for Microsoft Xbox Accessories. Prøvde med systemgjenoppretting, men ingen nytte. Prøvde også på en annen maskin men ingenting der heller. Så da antar jeg den har gått dukken, som igjen leder til neste sak. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt en til av den? Sjekket både på Expert og Elkjøp, men virker som den er ute av produksjon. Bilde: Hadde vært fint med kjapt svar. Endret 2. juli 2009 av Myst Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er vel garanti på den du har? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312877 Slik de ser ut nå, svindyrt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Jo sikkert, men er en stund sida jeg kjøpte den og kvitteringen har jeg ikke peiling på hvor er. Ja den har jeg sett mange steder, men den er en nettverks adapter. Tror den er kun for å kople seg til nettet og ikke kontrollutstyr (i dette tilfellet gitaren). Tror ikke det er nødvendig å si at jeg bruker brukte den for å spille GH3 på PC, men skriver det for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) prøv receiveren på en annen maskin, da vil du få svar på om den er "virkelig" ødelagt. usb dingser har en evne til å forsvinne i windows, skjedd meg med keyboard/mus og creative zen vision. (ny windows var løsningen) disse får du kjøpt på dealextreme. http://dealextreme.com/details.dx/sku.18437 og ikke gjem bildet neste gang, slik at du ikke får feil svar hos andre som ikke ser bildet edit: en annen løsning er å totalt fjerne den driveren du la inn, ikke reparer noe som allerede virker. Endret 28. juni 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Prøvde den på min bærbare også, ingenting som skjedde der heller. Avinnstallerte driveren/programvaren også, ingen bedring. Får prøve på jobben i morgen som siste sjekk. Funker det ikk der heller, har den nok sovnet inn. Bildet gjemte jeg fordi jeg syntes det var for stort. Liker å ha det ryddig Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Lefdal har den til 495,- Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Du er den andre som foreslår den, og nei den er ikke den. Se svaret mitt lenger oppe. Har gitt opp å finne den her i Norge. Skal bestille fra ebay etter ferien. Endret 2. juli 2009 av Myst Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bestbuy har den, men ikke på lager. http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_sour...4879&site=6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg bumper denne tråden for annen info. Nå som jeg ikke har noe trådløst adapter, får jeg ikke spilt GH med gitaren og samler bare støv. Noen som vet om en annen måte jeg kan få koblet den til PCen? Hvis ikke må jeg vurdere å selge gitaren. Forresten, noen som har prøvd den nye som har kommet (med antennen) på PCen og kan bekrefte at gitaren kan kobles med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå