hitokiri Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kommer med det nye menysystemet HTC Sense. Les mer Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Knekken nederst ser jo helt grusom ut å ha i lomma. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Alright alle dere som whiner over manglende 3.5mm jack, der fikk dere det også... ser forøvrig fin ut den der, spennende med skreddersydd utseende i form av widgets ser det ut til, selv om erfaringene man har med htc's eget menysystem på windows mobile ikke er spesielt betryggende. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Knekken ødela dessverre for alt som heter lommevennlighet. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ser lekker ut, men som Frexxia sier kan den knekken bli ubehaglig. Dessuten er oppløsningen lavere enn Diamond, så jeg holder meg nok til den enda. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ja, for oppløsningen på skjermen er virkelig det som gjør HTC Diamond bedre enn en hvilken som helst Android-telefon. *sigh* Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nei, men jeg skulle ønske Diamond (eller 2'ern) kom med Android.. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det kule er jo at den kommer med støtte for flash og multitouch out of the box. http://www.adobe.com/devnet/devices/articles/htchero.html Gleder meg til rom'en blir portet over til Dream og Magic Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Amobil, syns dere kan mekke ein Android Showdown mellom Hero og i7500 Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvor mye ram er på den norske magic? 195 eller 288? er det bare kamera og 3,5jack som er forsjell på hero å magic? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Andre forskjeller er at Hero har multitouch og HTC Sense. Likevel tror jeg at jeg går for Magic. Grunner: - Vet rett og slett ikke helt om jeg gidder å vente lenger. Når Hero kommer på markedet har HTC andre spennende telefoner som er verdt å vente på. - I mine øyner har Magic penere og kulere design i motsetning til Hero som i bunn og grun er enda en mursteinmobil. - Har ikke like stor "hake" nederst som på Hero. - Gledet meg til å bruke google maps og street view på tur til London og Paris i Juli. Endret 24. juni 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) ... og jeg som bestilte Magic bare noen timer før denne artikkelen ble publisert.. sukk. Lurer på om jeg skal bruke angreretten og vente en måneds tid nå Denne telefonen har de tingene jeg var skeptisk til på Magic også ser det ut til. Forresten, noen som vet ca når prisen vil være tilgjengelig? Noen som vil tippe om prisen blir høyere eller lik Magic? Endret 24. juni 2009 av Kenny000 Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Ha! Fikk min Magic på døren idag jeg... Må si at Hero virker jo nesten helt lik Magic funksjonsmessig, og 3.5mm jack bryr jeg meg fint lite om. Foretrekker en dedikert musikk spiller som er mye bedre enn det man finner i mobiltelefoner uansett (men så er jeg en nokså kresen lyd ingeniør da ). Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Mangler muligens litt på desginet på denne (har ikke helt bestemt meg for om jeg liker det eller ikke ). Dessuten vil jeg ha høyere oppløsning på skjermen, vil ikke 'nedgradere' Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Mangler muligens litt på desginet på denne (har ikke helt bestemt meg for om jeg liker det eller ikke ).Dessuten vil jeg ha høyere oppløsning på skjermen, vil ikke 'nedgradere' Hvilken telefon har du nå da? Jeg likte egentlig ikke designet jeg heller, men når jeg så den hvite versjonen var den ikke så verst likevel. Endret 24. juni 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har Magic samme menysystem som Hero da? Eller er det nedlastbart senere? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter og leker med en HTC Hero Nuuu:) Nydelig telefon men er en tidlig test versjon uten de Sense menyene:) Den knekken føles faktisk litt behagelig når man holder i. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter og leker med en HTC Hero Nuuu:)Nydelig telefon men er en tidlig test versjon uten de Sense menyene:) Den knekken føles faktisk litt behagelig når man holder i. Hvor fikk du tak i den? Hvordan er knekken når mobilen ligger i lomma? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Sitter og leker med en HTC Hero Nuuu:)Nydelig telefon men er en tidlig test versjon uten de Sense menyene:) Den knekken føles faktisk litt behagelig når man holder i. Hvor fikk du tak i den? Hvordan er knekken når mobilen ligger i lomma? Kan ikke si hvor jeg har fått tak i den fra ifra, er iallefall skaffet på lovligvis:) Jeg har ikke hatt den så mye i lømma, men den knekken føltes ikke så verst, kun som en liten klump stikke ut øverst. Hvis man legger tlf med knekken/skjermen inntil så er det helt ok, men om man legger tlf med skjermen ut i lomma så føles det som en større klump, ganske logisk egentlig det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg