Gå til innhold

Fungerende firmware for Samsung innov8 i8510 (norsk!)

Anbefalte innlegg

Irritert meg mye over at det skal være umulig for normenn å dra i gang nytt firmware og få mobilen stabil.

Nå er det fikset.

Ta en full installasjon som beskrevet i denne linken:

LINKEN

Deretter går du til denne linken og laster ned Norsk språkpakke. Velg enten direkte nedlasting eller torrent dersom den direkte er nede.

Rapidshare

Thepiratebay

Grunnen til at denne er så stor er at språkpakken blir dratt ut fra hovedfirmwaren, så alt måtte med. Denne passer forøvrig på flere språk. Norsk, svensk, Suomi, dansk og engelsk.

Der har jeg lagt ved ett "Les meg" teksdokument som forklarer trinnvis. Dette er enda lettere enn første link.

Husk at du trenger xp 32bit eller eldre windows. Uheldig med vista. Det er også viktig at folk ikke blander som jeg har gjort her med andre hovedfirmwarer enn den i den første linken her.

Disse prg er ikke i konflikt og det funker. Bedre batt kap og autofokus på kameraet. Mange forbedringer jeg ikke bryr meg om. Schozu slutter å autostarte samt at den slutter å autosøke på wlan selv om det er skrudd av. Skrudde av effect på menyvisning og mobilen har blitt lynrask. Tror problemet med at den ikke husker cam instillinger fortsatt er der.

Endret av evertos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor og hvordan finner jeg norsk språkpakke for samsung U700? Helt grønn på dette jeg!

Denne tråden er for i8510. Kan ingenting om andre mobiler. Jeg googlet meg frem og fant egne nettsteder for min mobil, som selvfølgelig ikke brydde seg om norge.

Endret av evertos
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Takk for at du har funnet firmware for oss nordmenn!

Bare ett spørsmål: inne på selve telefonen, under "valg" på "enhetsbehandling" må det opprettes "serverprofil".

Hvordan i huleste oppretter man en slik profil, hva slags informasjon skal skrives inn i de ulike feltene; "server-ID", "serverpassord", "vertsaddresse", "port", "brukernavn", og "passord"?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...