evertos Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Irritert meg mye over at det skal være umulig for normenn å dra i gang nytt firmware og få mobilen stabil. Nå er det fikset. Ta en full installasjon som beskrevet i denne linken: LINKEN Deretter går du til denne linken og laster ned Norsk språkpakke. Velg enten direkte nedlasting eller torrent dersom den direkte er nede. Rapidshare Thepiratebay Grunnen til at denne er så stor er at språkpakken blir dratt ut fra hovedfirmwaren, så alt måtte med. Denne passer forøvrig på flere språk. Norsk, svensk, Suomi, dansk og engelsk. Der har jeg lagt ved ett "Les meg" teksdokument som forklarer trinnvis. Dette er enda lettere enn første link. Husk at du trenger xp 32bit eller eldre windows. Uheldig med vista. Det er også viktig at folk ikke blander som jeg har gjort her med andre hovedfirmwarer enn den i den første linken her. Disse prg er ikke i konflikt og det funker. Bedre batt kap og autofokus på kameraet. Mange forbedringer jeg ikke bryr meg om. Schozu slutter å autostarte samt at den slutter å autosøke på wlan selv om det er skrudd av. Skrudde av effect på menyvisning og mobilen har blitt lynrask. Tror problemet med at den ikke husker cam instillinger fortsatt er der. Endret 24. juni 2009 av evertos Lenke til kommentar
kjell1973 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Hvor og hvordan finner jeg norsk språkpakke for samsung U700? Helt grønn på dette jeg! Lenke til kommentar
evertos Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Hvor og hvordan finner jeg norsk språkpakke for samsung U700? Helt grønn på dette jeg! Denne tråden er for i8510. Kan ingenting om andre mobiler. Jeg googlet meg frem og fant egne nettsteder for min mobil, som selvfølgelig ikke brydde seg om norge. Endret 24. juni 2009 av evertos Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 You are my GOD! Har selv irritert meg over att Samsung aldri slipper update til denne! Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 11. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2009 Takk for at du har funnet firmware for oss nordmenn! Bare ett spørsmål: inne på selve telefonen, under "valg" på "enhetsbehandling" må det opprettes "serverprofil". Hvordan i huleste oppretter man en slik profil, hva slags informasjon skal skrives inn i de ulike feltene; "server-ID", "serverpassord", "vertsaddresse", "port", "brukernavn", og "passord"? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg får problemer når telefonen starter i download mode ved å trykke 7 og stjerne. Den kommer ikke noe opp på apollo. På datamaskinen kommer det opp "Welcome to the found new hardware wizard..... HVA ER FEIL`? Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hei! Er det noen plass du kan få lagt ut språkpakka på nytt? Eventuelt ett anna sted vi kan finne å laste den ned? Får telefonen i morra, og vil kjøre denna update'n på den altså! Mvh Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 ja hadde vært fint med en ny link har lyst til å kjøre denna updaten jeg å Lenke til kommentar
Disease Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som kan legge denne ut igjen en plass? Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 har spurt evertos men han svarer aldri... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå