Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Får ikke skjermbilde på nybygd data

Anbefalte innlegg

Satte sammen en maskin i dag,

ASUS P6T Deluxe V2 , I7 920 og 3X2GB 1333MHZ

Maskinen starter, men får ikke skjermbilde. Skjermen (en samsung t220) står og blinker mellom analog og digtall før den blir sort og powerknappen blinker. Ganske sikker på at alle kontakter sitter.

Har et til 4890 kort jeg skal prøve i morgen.

Noen inspill?

Mvh Sindre

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
koblet i alle strømkablene til skjermkortet? Satt skjermkabel i riktig kontakt? Satt skjermkort i riktig pcie-slot?

Stor nok strømforsyning?

Kun det jeg kommer på akkurat nå.

Alle kablene er koblet i, hverken vga eller dvi gjør noen forskjel , skjermkortet sitter i pcie 16 slotten og strømforsyningen er på 600w

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
Jeg hadde 3 brikker. De stod i feil dimm, sjekk hvilke spor du skal ha i manualen til hovedkortet

haha, der ser du.. jeg er totalt lost!!!

Jeg har fire plasser til og sette ram i og du sier at ikke alle fungerer, at jeg må sette dem på "riktig" plass?

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Svolp,det hjelper ikke å hoppe inn i alle tråder etter hjelp,det beste er hvis du har en egen tråd om ditt problem,ellers mister alle oversikt,og aner ikke om du har noe framgang på problemet,eller hvilken hardware du har.

Løsningen i denne tråden har ingen ting med ditt hovedkort å gjøre,det er noe som skal gjøres på alle X58 med 6 ram slotter.På ditt hk,ville det fungert om du satt rammen i de gule eller svarte slottene(skal foresten være i de gule),mest sansynlig om du hadde satt en i hver farge.

Lenke til kommentar

Forstår ask, unnskyld meg...

Prøver bare og plukke opp litt da jeg er så dårlig på data og hardware.

Ikke meningen og danne rot og uorden, er svært takknemmelig for hjelpen jeg har fått..

Kan opplyse om at ny ram ligger i posten i morgen så får jeg håpe at det løser problemet mitt! Fram til det skal jeg ti still.

mvh Kenneth

Lenke til kommentar

Det fungerte i dag med den nye rammen...

Tusen hjertelig takk for hjelpen, dette var skikkelig alright :)

Spessielt du ask har hvert en knupp!

Skulle du være i stavanger en dag, send meg en pm så spanderer jeg ei pils eller to på brygga :)

Endret av Svolp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...