Gå til innhold

Kontakt med PCutstyr.no?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har fått kontakt med PCutstyr i det siste? Har send 7 mailer til dem på forskjellige mailadresser. I tillegg til å ring titals ganger på telefonen. Prøvd å få kontakt med dagligleder og div andre. uten noe hel.

Lest flere forumer om at de er nær konkurs og at jeg ikke er alene om å få kontakt med dem..

Noen andre erfaringer og tips på hvor og hvordan jeg kan få fatt i dem? :no:

Fant ut at jeg hadde tilgodelapp på et par tusen hos dem så jeg må bruke før de går helt konk!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har det samme problemet, sendt ca 10 mailer og forsøkt å ringe de utrolig mange ganger, uten noen respons :(

Jeg har tatt kontakt med norek som er importøren men de vil heller ikke hjelpe meg med min garanti sak. anner ikke hva mer jeg skal gjøre. det er jo snakk om et hovedkort til 2500kr.

Lenke til kommentar
Lest flere forumer om at de er nær konkurs og at jeg ikke er alene om å få kontakt med dem..

[...]

Fant ut at jeg hadde tilgodelapp på et par tusen hos dem så jeg må bruke før de går helt konk!

PCUtstyr ER konkurs.

Hvis du handler på pcutstyr.no nå så handler du med Glomma Handel som er et annet selskap som eies av samme bakmann. Hvis du søker på PCutstyr i brønnøysundregistrene vil du finne et enkeltmannsselskap som ikke er konkurs, men dette selskapet eier kun hjemmesiden (www.pcutstyr.no), mens selve webbutikken som er konkurs har vært eid av et annet selskap med samme bakmann som eier.

Endret av what_no2000
Lenke til kommentar
Jeg tar det som om at ingen har en idé om hvordan en kan få reklamert på ting som er kjøpt hos PCutstyr? Har to kompiser som har problem med sine 9800GX2-kort.

Du har flere muligheter:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...