Aash Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva synest dere om å ha 1-2 uker etter eksamne der enn bare sitter å "ser opp i taket", standpunktkarakterene er satt og eksamen er ferdig? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 jeg mener man burde ha eksamen så sent som mulig, hadde min eksamen for 3 uker siden, ikke noe å gjøre i noen fag, så jeg bestemmte meg for å ta fri den siste uken som kommer Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Synes det er litt teit, enten har man fri eller så har man skole. Nå bruker jeg bare tiden min på å spille idioten på skolen istedenfor å gjøre noe fornuftig (som å spille wow eller lese tegneserier). Lenke til kommentar
Aash Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 vi får som svar når vi spør om vi kan gå: "dere må være på skolen i 190 dager" !!! wtf? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Denne uka her hadde vi fri på mandag, måtte jobbe med noe random (på matbutikk ol.) tirsdag - torsdag, og i dag måtte vi rydde, når vi ble ferdige måtte vi se på tiendeklasse konsert vår som vi har sett før Endret 12. juni 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Casual Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Skolen vår har bestemt at vi skal vaske i to dager, huff hva er vitsen? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Skolen vår har bestemt at vi skal vaske i to dager, huff hva er vitsen? Det er ikkje lett å seia.... Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er ingen vits i På min skole gjør vi ingenting annet en å bryte regler de siste dagene. Lærerene gidder som vanlig ikke skrive merknader (eller så mister de dem), har uansett ca 10 å gå på... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bra dere ikke er drittunger. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Er det slik å forstå at dere vil gå fra jobben om det ikke er noe å gjøre også? Hva er så galt med å måtte være på skolen, men ikke ha alt stresset som man har hatt de siste årene over hodet? Redd for ikke få lang nok sommerferie, eller er Days of our Lives så artig at å være hjemme på dagtid er gull verdt? Synes virkelig ikke dere har noe å klage over jeg, og syntes de siste ukene på skolen var ganske festlig, da vi fant på ting og dro på korte turer osv for å få tiden til å gå. Endret 15. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nekt og vask Enig, vask. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er det slik å forstå at dere vil gå fra jobben om det ikke er noe å gjøre også? Hva er så galt med å måtte være på skolen, men ikke ha alt stresset som man har hatt de siste årene over hodet? Redd for ikke få lang nok sommerferie, eller er Days of our Lives så artig at å være hjemme på dagtid er gull verdt? Synes virkelig ikke dere har noe å klage over jeg, og syntes de siste ukene på skolen var ganske festlig, da vi fant på ting og dro på korte turer osv for å få tiden til å gå. det er for de skolene som faktisk godtar annent opplegg, her på BOdø vidregående har vi de siste 3 ukene møtt opp, tatt fravær, sett i veggen de neste 8 timene, gått hjem, repetert samme greia i 3 uker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Går førsteklasse vgs, og vi har bare språk og gym igjen. Fri i resten. I språk ser vi på film til vi er ferdig, og gym ja.. Slik var det forrige uke i hvert fall. Regner nesten med fri nå frem til siste skoledag hvor vi har avslutning. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har dere foreslått for lærer at man kanskje kan finne på noe en dag i stedet for å se i taket da? Har man noe å ta seg til, om det være vasking eller fag er det jo greit at man holder en igjen på skolen, men hvis man sitter i 8 timer og gjør nada bør noen gå til rektor å kreve et svar om hvordan de ser at dette er den beste måten å ha sine siste uker på skolen, og spørre om det muligens er fantasien dems som er hinderet i veien Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 det eneste svaret vi får er, vi må være x-anall dager på skolen og så får vi studietime i alle fag med pliktlig oppmøte Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Og nå er det ganske mange år siden jeg gikk ut av skolen, så hva er det de legger i en studietime? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 selvstendig arbeid med det man vil Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ah, var det jeg trodde ja. Men da tar jo hele klassen naturfag og sier de skal på stranda og se på biologien i vannkanten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå