Gå til innhold

Emne i OT-baren forsvant uten forklaring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, en forumbruker la ut noen fine bilder av seg selv, og da jeg spurte om ikke hun kunne opprette en egen tråd, oppfordret hun meg til å gjøre det.

 

Jeg gjorde det, og ventet som resten av den mannlige befolkningen spent på bildene hun skulle legge ut i dag. Men i stedet dukket hun opp i den andre tråden og lurte på hvor tråden var blitt av.

Lenke til kommentar

Det var en moderator innom i stad, men han skrev ikke noe her. Trodde ikke at diskusjon.no pleide å slette tråder forresten? Bare stenger dem?

 

Det skjedde også noe lignende for noen uker siden. En som var tvangsinnlagt på sykehus ville ha hjelp til å rømme, men tråden ble slettet. Hvorfor ble den ikke bare stengt, men slettet?

 

Hvis den blir stengt vet også andre brukere at slike ting ikke tillates, men hvis de slettes får ingen vite om det. Da kan det fort komme lignende tråder senere.

Lenke til kommentar
Dere har fått forklaring. Se det siste innlegget i tråden. Tråden som sådan vurderes internt. Så får vi sjå.

 

:)

 

Hva med denne tråden da?

 

Det skjedde også noe lignende for noen uker siden. En som var tvangsinnlagt på sykehus ville ha hjelp til å rømme, men tråden ble slettet. Hvorfor ble den ikke bare stengt, men slettet?

 

Hvis den blir stengt vet også andre brukere at slike ting ikke tillates, men hvis de slettes får ingen vite om det. Da kan det fort komme lignende tråder senere.

 

Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen.

 

Den er åpnet igjen nå.

Lenke til kommentar

Igjen vil jeg ikke debattere enkeltsaker i denne kategorien. Men vi er et "team", som forløpende vurderer vanskelige saker. Dette i samsvar med ledelse og gjeldene føringer. Angående tråden som refereres til der en person angivelig var innlagt på sykehus og ville har hjelp til å rømme, er dette noe jeg ikke vil kommentere annet en at forumet ikke vil være noen arena for den slags.

 

:)

Lenke til kommentar
Det skjedde også noe lignende for noen uker siden. En som var tvangsinnlagt på sykehus ville ha hjelp til å rømme, men tråden ble slettet. Hvorfor ble den ikke bare stengt, men slettet?

 

Vi sletter tråder/poster som kan ha tilknytting til tvungen helsevern, kriminalitet og personlige problemer for å beskytte trådstarter/den som poster.

 

Denne avgjørelsen er tatt på administrativt nivå og kan ikke innklages i dette forumet.

 

Mvh

Jarmo :)

Lenke til kommentar
Vi sletter tråder/poster som kan ha tilknytting til tvungen helsevern, kriminalitet og personlige problemer for å beskytte trådstarter/den som poster.

 

Denne avgjørelsen er tatt på administrativt nivå og kan ikke innklages i dette forumet.

 

Mvh

Jarmo :)

I utgangspunktet så tenkte jeg "Så bra! De tar faktisk litt ansvar og beskytter folk mot seg selv."

 

Så begynte jeg å tenke litt mer. Dette kan begrense veldig. I hvertfall hvis vi nå snakker i absolutter. Absolutter liker jeg sjeldent. Liker å kunne tro at det er mulig å kunne bruke skjønn.

La oss snu på denne saken. Jeg leste ikke tråden selv forresten. Men la oss si at jeg laget en tråd der jeg fortalte at jeg var tvangsinnlagt mot min vilje og følte at dette var urettmessig og spurte etter mine rettigheter og eventuelle interresseorganisasjoner hvor jeg kunne henvende meg. Ville den blitt slettet? Ville den blitt slettet om jeg brukte min egen bruker? Hva om jeg gjestepostet? Selv så vet jeg hvor man skal henvende seg om man føler seg urettmessig tvangsinnlagt. Det finnes god hjelp å få der. Var nemlig i en situasjon for noen år siden da en jeg kjenner ble tvangsinnlagt og han spurte meg om hjelp til å finne ut akkurat dette. Men egentlig så handler ikke dette om jeg vet dette. Det handler om hvor vidt jeg kan fortelle en fortvilet sjel der ute at det faktisk finnes hjelp å få. Hadde jeg sett denne tråden mens den var åpen så hadde jeg postet linker og forklart hvordan vedkommende skulle søkt hjelp gjennom systemet. Kanskje dette er noe noen av dere moderatorer burde vurdere å sette dere inn i. Forumet vokser stadig og er per i dag en ressursside for mye mer en hardware-spørsmål. Folk søker hjelp, forståelse og støtte innen veldig mange temaer.

 

Dette ble kanskje litt rablete, men når jeg begynte å skrive så kom det av seg selv. :p

Håper jeg klarte å få frem noe fornuftig hehe.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...