Gjest Guest_Bill_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 La oss si du er en 21 år gammel jente som er sammen med meg. Jeg har hatt litt pengeproblemer i en måneds tid, og du, snill som du er, har tatt deg av alt av regninger, husleie, mat osv. Til og med bensin til bilen min. Vi bor sammen, men har ikke felles økonomi. Dette setter jeg utrolig stor pris på, og har selvfølgelig lyst til å gjøre opp for meg nå som pengene har kommet tilbake. Selv om du er en fattig student, og jeg har jobb, vil du ikke ta i mot noen penger. Derfor tenkte jeg at jeg kunne kjøpe en gave, ingen kan takke nei til en gave. Med tanke på hvor mye jeg skylder burde det også være noe mer enn noen blomster. Problemet her er at jeg aldri har sett deg bruke smykker, ringer, ødedobber osv, så det faller litt ut. Nå trenger jeg altså hjelp til å finne den perfekte gaven. Jeg pleier stort sett å være god på bursdagsgaver/julegaver, men akkurat nå har desverre fantasien forsvunnet. Setter stor pris på alle tips. Jeg poster som anonym siden dette skal være en overraskelse, og du har klart å finne ut av brukernavnet mitt Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva med og ta henne med på en helgetur og komme dere litt bort? Bare slappe av dere to, gjøre noe som hun liker godt. Spander en god flerretters middag på henne. Hva med en spahelg? Jeg har ikke peiling på om hun er typen som kunne likt det, men det finnes jo andre ting og gjøre. Ta inn på hotell og bare kos dere! Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Mix master eller espresso maskin eller Endret 10. juni 2009 av Phase Lenke til kommentar
Brack Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gi uansett pengene tilbake, og gi en liten gave i "renter". Det er det eneste riktige spør du meg. En gave trenger uansett ikke å koste noe (ihvertfall ikke være veldig dyr). Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Virker av teksten som hun ikke er i nærheten av noen materialistisk person, gi henne en dag/helg med flotte opplevelser =) vis henne hvor takknemlig du er, og ikke vis det med gaver, men med handlinger. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En kjempegave hadde vel vært om du hadde tatt noen regninger, kanskje noen av de store? Ellers er det vel alltid en slager når man lager en bedre middag.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gi henne mer enn en middag, det kan jeg garantere deg hun vil sette pris på Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bill_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Takk for alle forslag. Mixmaster har vi. Espressomaskin kunne jeg godt tenkt meg selv, tviler på hun vil ha det. En helgetur er absolutt ingen dum idé! Skal tenke litt på hva jeg kan få til der. At jeg skal ta det meste av regninger i en god stund fremover er for meg en selvfølge. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis det er noe spesielt hun liker så kan du jo prøve å bake det inn i helgen. F. eks ridetur på fjellet ( ), tur på spa (trenger ikke å koste alt for mye), dansekurs osv.. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Virker av teksten som hun ikke er i nærheten av noen materialistisk person, gi henne en dag/helg med flotte opplevelser =) vis henne hvor takknemlig du er, og ikke vis det med gaver, men med handlinger. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Gi henne krykker!!! .. Nei vent, det var det du ikke ville ha! Gavekort på dobbelmassasje på dragonfly (.no?) er en veldig fin gave. Da kan dere dra sammen i en egen lounge og få massasje ved siden av hverandre av to små japanere. Skikkelig kvalitet! Og veldig romantisk. edit: kremt.. sett at dere er fra Oslo da Endret 11. juni 2009 av Lapette Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 La oss si du er en 21 år gammel jente som er sammen med meg. Jeg har hatt litt pengeproblemer i en måneds tid, og du, snill som du er, har tatt deg av alt av regninger, husleie, mat osv. Til og med bensin til bilen min. Vi bor sammen, men har ikke felles økonomi. Dette setter jeg utrolig stor pris på, og har selvfølgelig lyst til å gjøre opp for meg nå som pengene har kommet tilbake. Selv om du er en fattig student, og jeg har jobb, vil du ikke ta i mot noen penger. Derfor tenkte jeg at jeg kunne kjøpe en gave, ingen kan takke nei til en gave. Med tanke på hvor mye jeg skylder burde det også være noe mer enn noen blomster. Problemet her er at jeg aldri har sett deg bruke smykker, ringer, ødedobber osv, så det faller litt ut. Nå trenger jeg altså hjelp til å finne den perfekte gaven. Jeg pleier stort sett å være god på bursdagsgaver/julegaver, men akkurat nå har desverre fantasien forsvunnet. Setter stor pris på alle tips. Jeg poster som anonym siden dette skal være en overraskelse, og du har klart å finne ut av brukernavnet mitt Spandere en ferie. Dette blir en opplevelse som man husker for livet. Et pluss hvis ferien har spesielle innhold. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Enig med de andre her. En ferie/god opplevelse er en veldig god idé. Trenger ikke å være mer fancy enn en gåtur dere aldri har tatt, med litt ekstra god mat og eventuelt litt godt i glasset også. Bare det synes at det er lagt litt ekstra arbeid i det. Jeg har fått en del smykker av kjæresten min, men det jeg allikevel setter mest pris på er alle opplevelsene vi har hatt sammen. Frokost på senga, favorittmaten til middag, ordene "Sliten etter skolen? Ta deg en varm dusj, du, så skal jeg lage boller og kakao til deg". Det må jo ikke være så himla fancy? Er jo tanken som teller Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kondomer.. (Ja, det var en spøk) Men ihvertfall pass på at du ikke bruker for mye penger på gaven, så ikke hun må ta neste lass med regninger på grunn av det At hun ikke bruker smykker og sånt betyr heller ikke at hun ikke liker det Men helgetur slår ofte ann, har ingen tips før jeg vet hvor mye du planlegger å bruke da. Men finnes jo mye bra i alle prisklasser Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bill_* Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Takker for alle tipsene. Hun må nok ikke ta neste lass med regninger om jeg bruker litt penger på henne. Jeg har fast og ganske grei inntekt, føler ikke helt for å gå inn på hvordan pengeproblemene oppsto, men kan si såpass at de ikke ble sløst bort og at det neppe skjer igjen med det første. Foreløpig ligger ridetur på Hardangervidden på første plass. Etter hva jeg har forstått har begge tid helgen om to uker. Nå må jeg bare få tatt noen telefoner og fikse det. I tillegg må jeg finne på ett eller annet for å unngå at hun lager andre planer. At hun ikke bruker smykker og sånt betyr heller ikke at hun ikke liker det Det kan godt være, men det gjør også at jeg ikke aner noe om smaken hennes når det kommer til slikt. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du kan jo bare si rett frem at du har planlagt noe for den helgen, og at hun ikke må legge andre planer.. det vil fremdeles være en overraskelse hvor og hva det er. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Si at du vil ha henne med for å besøke slektningene dine, en eller annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå