EinarEriksen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Finnes det et A2DP-hodesett med grei lydkvalitet? Ja, det gjør faktisk det. Les mer Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Eeeh, finnes dette for salg noe sted? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg fikk værtfall lyst på et slikt Men har alt flere trådløse hodesett liggende hjemme som ikke blir brukt, så mulig jeg burde holde meg til ledningsbaserte en stund til. De ligger ute for salg på finn.no til 499,- http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17622109 Endret 10. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) For meg ser det ut som de er inspirert av designet til B&O's Form 2 headset, men mangler nok på byggekvalitet. Endret 10. juni 2009 av gorpium Lenke til kommentar
arbab1984 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dette er helt klart noe jeg kunne tenkt meg. Et raskt søk på "Mirakel Data" viser at selskapet har en nettside: www.mirakeldata.no. Kan kjøpes der. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvorfor har de høyere pris på hjemmesiden sin enn den de har på finn.no? Lenke til kommentar
Th3obald Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Kan bekrefte at de låter bra med iPhone OS 3.0, dog fungerer ikke knappene 100%. Volum funker fint, play/pause på strømtasten funker. Det går ikke å skifte sang, men det er ikke så farlig for min del. Mulig dette løser seg etterhvert som iPhone får oppdateringer og blir mer kompatibel med forskjellig utstyr. Digger blåfargen også! EDIT: Kan også nevne at byggekvaliteten virker helt ypperlig, føles like god som Koss PortaPro eller Sennheiser PX100. Da disse har samme type øreputer føler jeg de passer best til sammenligning, jeg har begge og har ingen problemer med å bytte de ut med BTH002. Digg å slippe ledning, og å få mikrofon uten å legge til en meter til med ledning eller holde telefonen a'la 1920-tallet er også ganske comfy! Endret 10. juni 2009 av Th3obald Lenke til kommentar
formannen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis du har en HTC-telefon, bør du altså prøve hodesettet i butikk først eller være forberedt på å bruke angreretten om du opplever skurring. Husk at man kun har angrerett ved kjøp på internett. Syns i tillegg det er helt feil av en journalist å oppfordre til bruk av angrerett. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis du har en HTC-telefon, bør du altså prøve hodesettet i butikk først eller være forberedt på å bruke angreretten om du opplever skurring. Husk at man kun har angrerett ved kjøp på internett. Syns i tillegg det er helt feil av en journalist å oppfordre til bruk av angrerett. Ja, dette burde kommet bedre frem. Har nå gjort det tydeligere at angreretten gjelder nettbutikker. Har ingen betenkeligheter med å oppfordre til bruk av angreretten, og ser ingen grunn til at jeg skulle ha det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skulle gjerne kjøpt et sånt, men designet falt ikke i smak. Liker bedre headset med tradisjonelt utseeende. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HB-500 n til Nokia har aldri sviktet meg, finnes ikke noe skurr eller annet som tyder på "trådløst". Syns designet på det der så veldig bra ut og vurderer å teste det, Koss Portapro er så stygt at det ser tom ille ut på avstand til sammenligning. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 B&O Form 2 Headphones rip off? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vil denne fungere med en pc som har BlueTooth? For eksempel en Asus eee? Eller er det bare med mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tror du skal kunne bruke denne med PCen, så lenge den støtter A2DP. Forresten, det er en som tar imot forhåndsbestillinger på slike, for 450kr pr stk: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17884680 Må si det er rimelig billig, tror jeg skal bestille 2stk selv. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som vet om en Buletooth transmitter med 3.5mm jack, og det må jo da vere Bluetooth 2.1? Klarer bare å finne med eldre Bluetooth versoner. Om jeg skal kjøpe disse vil jeg ha muligheten til å bruke dem til hardware i heimen som ikke har innebygd Bluetooth. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Regner med denne fungerer fint med Sony Ericsson? Har en K660i, og er så jævla lei av å ikke ha minijack. Hva med Vista? bare å installere noen drivere? Er også interessert i det maxM lurer på, slik at jeg kan bruke den på mp3spiller! Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Produktet er visst laget av noen ved navn K-mate i Kina http://www.k-mate.com/photo/bencandy.php?fid=6&id=159 Lenke til kommentar
Beam Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Prøvde disse, men som mobil handsfree opplevde den jeg snakket med såpass mye ekko av sin egen stemme at de ikke kunne brukes. God lyd til musikk riktignok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg