Gå til innhold

[ps3] 2 vs 2 Fifa 09 turnering


Anbefalte innlegg

Etter at vi har diskutert litt i ''Playstation 3 FIFA09 Super-Cup 7" tråden så kom vi fram til at vi lager en 2vs2 prøveturnering.

 

Det blir gruppespill!

 

2 grupper, 4 lag i hver og 2 kamper mot hvert lag

 

Vinner i gruppa a mot nr 2 i gruppe b og omvendt

 

Regler:

- Vinner du kampen = 3 poeng uavgjort = 1 tap = 0 (gruppespillet)

- Spilles 2 kamper, det laget som har flest mål går videre. Blir det likt så blir det en 3. kamp

- Får en spiller rødt kort må han stå over neste kamp.

- alle spille som ANY

 

 

Påmeldte:

 

 

1.warvolden og Sindre :) (warvolden, z1ndr3)- Barcelona

2.aunmar og steen_jadd (aunron, steen_jadd) - Manchester United

3.Dexter og Wisbatov (lilleru, Jgiggs) - Barcelona

4.KRISS- og Fredrik95 (Kriss_94 og gossing) - Manchester United

5.2B'1 og Tlf. (ToB1-MUFC, tellef2307) - Manchester United

6.krissttian og soberg1991 (krissttian, soberg1991) Manchester United

7.Termo og Saiyaman (msivers,fontastic) - Barcelona

8.tc47 og avRack (trust47, avrack54) - Manchester United

 

 

 

Grupper:

 

 

Gruppe A:

-Dexter! og Wisbatov

-Aunmar og Steen_Jadd

-KRISS og Fredrik95

-tc47 og avRack

 

Gruppe B:

-Krissttian og soberg1991

-Warvolden og Sindre :)

-Termo og Saiyaman

-2B'1 og Tlf.

 

 

 

husk! psn og lag dere spiller med!!

 

Frist for å spille ferdig kampene er: 21 Juni. helst bli ferdig så fort som mulig

Endret av warvolden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal vi ha med looser bracket eller ikke?

 

Kan godt være at det er et dumt spørsmål, man har aldri hørt det uttrykket før, hva vil det si?

 

hvis man taper en kamp går man ned i loser/lower bracket og da er man ikke ute for da skal man spille mot ett lag som tapte, så man kan tape en mot et lag og fortsatt få kjempet seg til finalen. hvis man taper i loser bracket så er man helt ute av turneringa.

hvis man vinner en kamp går man til upperbracket, hvis man taper der går man ned til loser bracket og skal spille mot det ett av lagene som tapte :p sånt oppsett brukes ofte i Counter Strike turneringer og sånt.

 

forstår dere? ellers så kan jeg sikkert lage et bilde som viser hvordan det fungerer :p

Endret av warvolden
Lenke til kommentar
skal vi ha med looser bracket eller ikke?

 

Kan godt være at det er et dumt spørsmål, man har aldri hørt det uttrykket før, hva vil det si?

 

hvis man taper en kamp går man ned i loser/lower bracket og da er man ikke ute for da skal man spille mot ett lag som tapte, så man kan tape en mot et lag og fortsatt få kjempet seg til finalen. hvis man taper i loser bracket så er man helt ute av turneringa.

hvis man vinner en kamp går man til upperbracket, hvis man taper der går man ned til loser bracket og skal spille mot det ett av lagene som tapte :p sånt oppsett brukes ofte i Counter Strike turneringer og sånt.

 

forstår dere? ellers så kan jeg sikkert lage et bilde som viser hvordan det fungerer :p

 

Dette er fotball, ikke CS :no: Fatter ikke helt hvordan det skal fungere. Hvis noen av taperne skal komme tilbake så blir det jo for mange lag senere i turneringen. Er en grunn til at det kun kan være med 4, 8, 16 og 32 lag. Ellers passer det ikke ut. Virker som det det hele ble foreslått for å vise at man kan et nytt uttrykk.

Lenke til kommentar
Lag et bilde uansett, da forstår sikkert flere hva det er ;)

 

Om du klarer å organisere det, tror jeg ikke det ville være så dumt, det er jo litt kjedelig å ryke ut etter to kamper mot samme motspillere...

 

Er en grunn til at et lag ryker ut etter to runder, nemlig at laget er ikke godt nok. Vi får jo se hvordan det fungerer når vi får se bildet. Men jeg forstår fortsatt ikke hvordan det skal passe ut når et lag kommer inn igjen i slutten av turneringen. Det vil jo være 2 lag i finalen, hvor kommer da det tredje laget inn? Det er da ikke mulig å spille 3 lag mot hverandre samtidig :hmm:

Lenke til kommentar

I stedet for å bare ha utslagsrunder kan man jo kjøre to puljer, så går 1 og 2 rett til semi og vinnerne til finale ;)?

 

 

Gruppe A: ¨¨¨¨¨¨¨¨ Gruppe B:

Spiller 1 ¨¨¨¨¨¨¨¨ Spiller 5

-||- 2 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ -||- 6

-||- 3 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ -||- 7

-||- 4 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ -||- 8

 

Vinner av gruppe A mot nr. 2 i gruppe B og omvendt. Kun en kamp i finalen og to i de andre.

 

 

Tar man kan bare utslagsrunder kan man jo ha en "egen" turnering for taperne hvis det er så ;)

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
I stedet for å bare ha utslagsrunder kan man jo kjøre to puljer, så går 1 og 2 rett til semi og vinnerne til finale ;)?

 

 

Gruppe A: ¨¨¨¨¨¨¨¨ Gruppe B:

Spiller 1 ¨¨¨¨¨¨¨¨ Spiller 5

-||- 2 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ -||- 6

-||- 3 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ -||- 7

-||- 4 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ -||- 8

 

Vinner av gruppe A mot nr. 2 i gruppe B og omvendt. Kun en kamp i finalen og to i de andre.

 

Jeg er med på den. Det gjør at alle får flere kamper, og det ønsker vel alle om jeg ikke tar helt feil :) Er enig i at det er surt å ryke ut i første knock-out runde, til tross for at det er retrferdig. Men da er vi jo avhengige av at vi får 8 lag påmeldt, noe jeg er redd for kan bli vanskelig. Men vi får vente og se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...