Gå til innhold

Forslag: Vis mine poster i tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette forslaget har komt mange ganger ;)

Første gangen jeg har sett forslaget var tilbake i 2005 når jeg selv kom med forslaget, det var her, deretter kom det en egen tråd om det som Newt32 startet, den er her. Senere kom denne tråden, hvor jeg igjen kom med løsning til hvordan det enkelt kunne løses. Den nyeste tråden jeg fant var helt på tampen av 2008. Jeg tror det har kommet 1-2 forslag tidligere i år og, men ikke helt sikker, samtidig er det tidligere tråder jeg ikke tok med i denne oppsummeringen.

Dette er uantsett en funksjon som er svært ettertraktet og det finnes allerede en modifikasjon man kan bruke til IPB 2.3.6 som gjør dette, men siden hvor man kunne laste ned denne er for øyeblikket ikke tilgjengelig og jeg har ikke funnet modifikasjonen andre steder. Det er mulig jeg fortsatt har den lagret på en harddisk et eller annet sted.

Uantsett er det sannsynlig at Diskusjon.no en gang i fremtiden oppgraderer til IPB 3 som for tiden er i utgivelsesversjoner. Det vil derfor kanskje være best, for å minske kompatibilitetsproblemer senere etc. å vente til den oppgraderingen har skjedd, men samtidig kan vi tydelig se at det er en svært ettertraktet funksjon. Jeg skal ta nærmere kontakt med drift om det.

Lenke til kommentar

Takker for bra svar, nesten på tide dette kunne kommet

Første gangen jeg har sett forslaget var tilbake i 2005 når jeg selv kom med forslaget, det var her, deretter kom det en egen tråd om det som Newt32 startet, den er her. Senere kom denne tråden, hvor jeg igjen kom med løsning til hvordan det enkelt kunne løses.
Hmm, havner på profilen til vedkommende jeg. Men kunne levd med den løsningen om det funket som vist der

edit: liten misforståelse der

Skjønner ikke hva som skulle vært så vanskelig med det. Blir jo som et søk. Nå kan ikke jeg MySQL eller hva som er brukt her, men koden er vel ikke verre enn noe á la

list * WHERE $userid == 50984

Skjønner ikke at det kan bli noen større deal enn å blande litt kode fra "vis alle medlemmets poster" og "søk i emne"

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...