Kris Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 PlayStation Beta Beta som holder på nå: Uncharted 2: Among Thieves Har du lyst til å prøve Uncharted 2-betaen? Send meg en PM så sender jeg deg brukernavn og passord tilbake. Da kan du logge inn på beta-brukeren og laste ned betaen. Video som viser hvordan du gjør det: Har du en beta-kode du vil dele? Send den til meg på PM så legger jeg inn koden på brukeren. Da får alle betaen Tidligere betaer: LittleBigPlanet Resistance 2 Killzone 2 Home Lenke til kommentar
buzo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Venter spent på PM med passordet...... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Du var så langt nede i innboksen at jeg glemte deg. Sorry Har i alle fall sendt deg det nå Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 PM sendt! vil gjerne informere om at Sony har deaktivert uncharted 2 betaen på kontoer som har brukt dele funksjonen (dvs, Kris sin vil fortsatt fungere hele tiden, men min vil ganske sikkert bli deaktivert etterhvert). så folk vet om det Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Har de deaktivert noen? Jeg har delt mange betaer før, men aldri vært noe problem. Kilde? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Har de deaktivert noen? Jeg har delt mange betaer før, men aldri vært noe problem. Kilde? her snakker de hvertfall om at de har blitt blokkert. som sagt, dette skader ikke deg på noen måte edit: fikset link til riktig side Endret 3. juni 2009 av zeox Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hm, så den fungerer forstatt på Kris sin Konto? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hm, så den fungerer forstatt på Kris sin Konto? jeg fikk beskjed om at de 5 aktiveringene allerede var brukt opp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Ser at det er flere som har sagt det nå... Trodde ikke at det var et maks-antall, for det har det ikke vært på tidligere betaer. Er det noen her som har en kode de vil dele, så kan jeg legge den inn på beta-brukeren. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hm, så den fungerer forstatt på Kris sin Konto? jeg fikk beskjed om at de 5 aktiveringene allerede var brukt opp laster ned nå men får sikkert samme beskjed jeg også....takk til kris for forsøket da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hvis den allerede har startet å laste ned var du en av de 5 første Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hm, så den fungerer forstatt på Kris sin Konto? jeg fikk beskjed om at de 5 aktiveringene allerede var brukt opp laster ned nå men får sikkert samme beskjed jeg også....takk til kris for forsøket da jeg fikk beskjeden før jeg startet nedlastingen Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som har en beta key som de kan dele? jeg har så vanvittig lyst til å prøve mp betaen:S ! PM meg! Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Når jeg prøver å starte betaen får jeg opp feilmelding 80029513. Er dette fordi betaen ikke starter før midnatt? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk det jeg og pluss at det stod at jeg måtte vente 24 timer mellom hver bruker kan bruke den. Så tror ikke at Uncharted-betaen er ment til å deles. Får håpe at neste beta går bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har sendt pm, men nå først leser jeg videre at den ikke er tilgjengelig... Men er det mulig å få tak i andre betaer også? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Er ikke noen betaer annet enn Uncharted nå, men det kommer jo flere senere Har vært Home, Killzone, LBP, Resistance, inFamous tidligere, så kommer nok flere Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Faen. Eg så denne tråden før noen hadde svart i den. Tenkte ''Yes! Kris did it again! '' Men var ikke hjemme då, så kunne gjøre det. Gledet meg som en unge til å komme hjem for å prøve den. Men neida Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Men de som var blant de 5 første og fikk lastet ned betaen, vil det funke for dem? Endret 3. juni 2009 av Niks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå