MrAvionics Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hei. Noen tips til jobb for en 17-åring? Litt sent å søke nå kansje men noen tips? Endret 2. juni 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor bor du? Folk søker siden januar i Trondheim, ingen får jobb derfor reiser dem ikke hjem for å jobbe = enda flere som søker i Trondheim = enda vanskeligere. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vanskelig når det er såpass sent, men hør med butikker. Jeg vil anbefale deg å høre med komunnen å se om det er noen ledig plasser i parkvesenet. Det er herlig å være ute å klippe gress o.l om sommeren. Har hørt mye bra om sånne jobber. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor bor du?Folk søker siden januar i Trondheim, ingen får jobb derfor reiser dem ikke hjem for å jobbe = enda flere som søker i Trondheim = enda vanskeligere. bor i Grimstad i Aust-agder Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Funker det å sende ut mail til butikker og lagere? Snde med søknad og CV? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Funker det å sende ut mail til butikker og lagere?Snde med søknad og CV? Kjør på, men møt opp personlig, ta (butikk)sjefen i hånda og spør. Lever CV og søknad hvis sjefen ønsker det. Endret 2. juni 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvor bor du?Folk søker siden januar i Trondheim, ingen får jobb derfor reiser dem ikke hjem for å jobbe = enda flere som søker i Trondheim = enda vanskeligere. Haha, merka det ja. Hvis jeg er heldig så får jeg jobb igjennom en bekjent. Virker vanskelig å få sommerjobb uten å ha tilknytning/bekjente til en eller annen bedrift i år. Det har vært betraktelig lettere tidligere... Blir vel store maling av hus og hytte året Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 samma her wisd0m, bekjent, maling osv xD = cash cash cash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå