MMDH1602 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 hvilken moped er best hvis jeg ikke skal trimme, peugeot xps eller derbi senda? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Derbi, uten tvil. De har egen Derbi-motor (ikke AM6 som f. eks XPS) som har større forgasser og sylinder orginalt blant annet. Selvfølgelig, om du skal trimmme så har ikke akkurat dette noe spesielt å si, siden da kan du kjøpe hvilkesomhelst deler du bare måtte tenke deg *Om du skal bruke det på BANE selvfølgelig... Er du ute etter by/brukt moped? Uansett, om du liker Senda; har du sett DRD Racing utgaven? <05 og utover --> Den har 14-53 dreving orginalt, som gjør at den bl.a girer 1 gang hver gang en Xtreme/XPS girer 2 ganger + at den klarer å opnå en høyere fart enn en Xtreme/XPS uten å måtte høres ut som en kvalt bie. Derbi er et veldig kjent merke innen moped, og leverer kvalitet. DRD Racing XPS Endret 2. juni 2009 av Requi Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 der dreit du deg ut "Requi" derbi lager ikke motoren selv. det er rabassa.(kan godt vær derbi lager dem for det jeg vet, men tror ikke det) og nå på de gjeldene modellene er det piaggio motor. am6 er det mest trim til, men du får likevell syk trim til begge deler. dvs mest utvalg av trim til am6 men vis du skal ha det råeste så har det ikke så mye å si hvilken motor det er. det du sier om giring og dreving har lite å si da han uansett må bytte det vis han trimmer btw peugeot er et mye mer kjent merke vis du tenker deg litt om. derbi har mye el-feil noe som ikke er så koselig. xps har jeg ikke noen spessiele erfaringer med. selfølgelig er dette til banebruk moderatorer Lenke til kommentar
Requi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Markelure: *Trådstarter er ute etter utrimmet, orginal moped. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 haha, trodde det stod "best til å trimme" oops. Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 haha, trodde det stod "best til å trimme" oops. xP Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 gå får scooter om du skal kjøre orginal. moped er dass org Lenke til kommentar
MMDH1602 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 gå får scooter om du skal kjøre orginal. moped er dass org Nei, fack det a! Hater scooter jævlig kjedelig men det er jo smak og behag takk for tipset =) gå får scooter om du skal kjøre orginal. moped er dass org Nei, fack det a! Hater scooter jævlig kjedelig men det er jo smak og behag takk for tipset =) skal Kjøpe meg moped ferdig med den saken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå