Gå til innhold

E3-kaféen: Generell diskusjon og prat rundt E3 2009

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Vi benytter denne tråden for generell prat og diskusjoner rundt små og store hendelser fra årets E3-messe. Alt fra spørsmål, diskusjoner eller nyheter/videoer du vil dele med andre kan postes i tråden. Du kan selvsagt også opprette egne tråder om du ønsker det. Da ønsker jeg alle en god E3, og håper alle oppfører seg pent.

Informasjon og diskusjoner rundt konferansene til de tre store taes i egne tråder i konsollforumet:

- Microsoft

- Nintendo

- Sony

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ubisoft leverte nettopp den verste konferansen, den er omtrent like ille som nintendo i fjor. Jeg kan nesten ikke tro at jeg satt og fulgte med i 2 timer, og det eneste interessante de hadde å vise var Assassins creed 2 traileren, de viste ikke gameplay en gang. Det var MYE bullshit prating om kjedelige greier, og splinter cell delen var bare akkurat det samme som de viste på microsoft sin konferanse.

For guds skyld, styr unna denne 2 timer lange konferansen hvis dere hadde planlagt det. Den var rett og slett en fornærmelse mot alle som viet 2 timer av sitt liv til å se den.

Lenke til kommentar

Ja, Ubisofts konferanse var til tider et langt gjesp. Jeg så konferansen hos G4TV, kommentatorene (skribentene hos G4TV) tok helt av på Live-chatten på siden.. Masse morsomt.. Og de "playet off" hele sendingen av konferansen med

:D Fantastisk!

Må prøve å få sett dagens konferanser også hos dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...