Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Vi benytter denne tråden for generell prat og diskusjoner rundt små og store hendelser fra årets E3-messe. Alt fra spørsmål, diskusjoner eller nyheter/videoer du vil dele med andre kan postes i tråden. Du kan selvsagt også opprette egne tråder om du ønsker det. Da ønsker jeg alle en god E3, og håper alle oppfører seg pent. Informasjon og diskusjoner rundt konferansene til de tre store taes i egne tråder i konsollforumet: - Microsoft - Nintendo - Sony Endret 1. juni 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 håper noen her kan oppdatere meg om hva ubisoft har å si i natt. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Får vondt i hodet av Ubisoft-streamen... bildet lagger med ca. sekunds mellomrom, mens lyden er fin... http://e3.gamespot.com/press-conference/ubisoft-e3/ Edit: Funker fint hos g4tv Endret 2. juni 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gleder meg til å høre hva 2K har å si/vise om Mafia II! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ubisoft: HERREGUD SLUTT Å SKRYT OVER DEN KOSELIGE HISTORIEN DIN DAAAA Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan tenke meg Assassin's Creed II blir den store snakkisen nå! Kul trailer! Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ubisoft leverte nettopp den verste konferansen, den er omtrent like ille som nintendo i fjor. Jeg kan nesten ikke tro at jeg satt og fulgte med i 2 timer, og det eneste interessante de hadde å vise var Assassins creed 2 traileren, de viste ikke gameplay en gang. Det var MYE bullshit prating om kjedelige greier, og splinter cell delen var bare akkurat det samme som de viste på microsoft sin konferanse. For guds skyld, styr unna denne 2 timer lange konferansen hvis dere hadde planlagt det. Den var rett og slett en fornærmelse mot alle som viet 2 timer av sitt liv til å se den. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Yeah, Ubisoft var ganske dølle greier. Mye Wii-titler uten interesse og Herr Cameron (regissør for Titanic) pratet myyye og leeenge om Avatar... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som vet om Codemasters og activision skal ha konferanser, eventuelt når? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, Ubisofts konferanse var til tider et langt gjesp. Jeg så konferansen hos G4TV, kommentatorene (skribentene hos G4TV) tok helt av på Live-chatten på siden.. Masse morsomt.. Og de "playet off" hele sendingen av konferansen med Fantastisk! Må prøve å få sett dagens konferanser også hos dem.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Skulle ikke Sony's pressekonferanse startet for lenge siden? :S Edit: snakker om sola... Endret 2. juni 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lite action hos Nintendo, la oss håpe Sony gjør det bedre. Så langt har det vært PSP Go (som er gammelt nytt) og maaaasse tøøøørre tall. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Yeah... Nå er det en Metal Gear Solid tittel for PSP.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 når begynte nintendo og sony sine show? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Begge er nå over. Ble ikke spesiellt imponert over noen av dem, men Sony har blåkopiert Wii-kontrolleren. Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 har de der monolith som har laget condemned noe å vise? kommer det et condemned 3? Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Sony har fått det bedre til enn wii. De viste i det minste litt mer gameplay fra Assassins Creed 2. Endret 2. juni 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Begge er nå over. Ble ikke spesiellt imponert over noen av dem, men Sony har blåkopiert Wii-kontrolleren. Eh, du kan pokker ikke bruke en wii-mote slik som de gutta brukte den rare greia si. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 GOD TIER sony TOP TIER m$ OK TIER nintendo LOL TIER ubisoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå