Dewil Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Bruker: Dewil Utfordring: Kun bruke utstyr etter listen under, ingen cropping av bildene. For å lære mer å utnytte denne artige brennvidden. Deltakernivå: Kandidat/Entusiast Utstyr: Nikon D700, Nikon 14mm f/2.8 Kommer muligens til å teste litt optikk utenom, men alle bildene jeg leverer skal være tatt med kombo D700, 14mm. Legger alle bildene mine i første tråd med dato og tittel på bildene. 1. Juni - Kickoff pizza'n er spist: 2. Juni - Båtær rundt i Moss: 3. Juni - Mat mat mat: 4. Juni - Rock'n Roll Solo: 5. Juni - Snack Friday: 6. Juni - The sky is the limit: 7. Juni - Står den i gården så... 8. Juni - Oktav: 9. Juni - Cosmo Kramer: 10. Juni - T4: 11. Juni - Warp: 12. juni - Vondt i villikke. (intet bilde i dag) 13. Juni - Strongman: 14. Juni - Typisk søndag: 15. Juni - Luftkarusell: 16. Juni - Spøkelse i pølsestappe: 17. Juni - Aurora: 18. Juni - iTull: 19. juni - Vondt i villikke. (intet bilde i dag) 20. Juni - Hassel(nøtt) 21. Juni - iHack 22. Juni - Bugged 23. Juni - Blomster 24. Juni - Objects in wide angle lens are closer than they appear. 25. Juni - ... 26. Juni - Selvportrett 27. Juni - Morten 28. Juni - Søndag Les: Vondt i vilikke 29. Juni - Benk 30. juni - Mislykket tiltshift Bildene ligger også på min flickr Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da har lagt ut bilde nr 2. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da har lagt ut bilde nr 2. Det lønner seg å legge bildene i nye poster, slik dialogen flyter bedre. Det ser ut som dere hadde en fin dag på sjøen idag. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Takk Tom. 17 fot båt, 115 hk, jeg klager ikke... Skal legge de begge steder tenkte jeg, da kan folk som bare popper innom se alle bildene uten å lete seg i hjel i tråden. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) 3. Juni - Mat mat mat Dagens "fangst" på brygga. Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Denne fungerte spesielt bra om en tenker på tittelen, DumDum Boys og linjene i bildet. Fullformat og 14mm er en frisk kombinasjon! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Takker Euklid. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Likte båtbildet - ruver skikkelig i terrenget.. Klar himmel og stø kurs. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Takker Trondster, det er det bildet jeg er mest fornøyd med hittil i Junifesten. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Veldig god bruka av linjer i biletet frå 3.juni, vakkert Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Veldig god bruka av linjer i biletet frå 3.juni, vakkert Kan bare gjenta det han sa. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Takker takker... Har lest litt i det siste om foto også seh Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) 4. Juni - Rock'n Roll Solo Tok med meg lillbrorsan siden han skulle ha bilder til takkekort etter konfen. Her er et av bildene som ble til i dag. Bildene ligger også på min flickr Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Artig bilde. Helt klart noe annet enn "gutt i dress foran noe grønt". Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Takker Da har jeg opnådd det jeg ønsket hehe. Av meg selv, for endel år siden, ble jeg plassert foran en grønn busk rett opp og ned i dress. Flateste bildet jeg har sett. Dette har litt dybde og liv. Besteforeldre skal skremmes ;; Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe, det der kan bli et tøft og bra takkekort! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det tror jeg også, har et par andre kandidater også som skal vurderes. Grunnen til at dette bildet ble brukt her er at den går under utfordingen min. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg liker alle dine fire bilder! Imponerende bruk av vidvinkel, må jeg si. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tøft bilde - sinna gutt! Helt klart fint bruk av vidvinkeleffekten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Veldig god bruka av linjer i biletet frå 3.juni, vakkert Kan bare gjenta det han sa. Er jeg enig med også. Eneste er at jeg ville kanskje hatt det litt mer i froskeperspektiv, altså litt lavere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå