TMB Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Nå som det finnes en Rage-tråd så må vi jo ha en staredad-tråd også Endret 31. mai 2009 av timb Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) OMG EPIC! 4chan /b/ rulez omg omg zomg hurrdurr Boxy boxxy! amg amg sexuy ahhahaipherhpoer Me like the internetz. Edit: Ja okei... Denne lo jeg godt av: Endret 1. juni 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe! Den siste der va genial! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe! Den siste der va genial! Ja :!: Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skal vi lage tråd ut av hver eneste meme nå? Snart blir det ikke noe igjen til 4chan-tråden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hysj på deg! Staredad er jo fett, post mer! Me want see more Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Likte denne veldig godt: Endret 4. juni 2009 av Dofty Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe jeg og, men jeg tok den ikke med fordi jeg trodde den kanskje brøt retningslinjene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hehe jeg og, men jeg tok den ikke med fordi jeg trodde den kanskje brøt retningslinjene. Det fins grovere bilder i Babetråden, men det er jo nesten umulig å se hva det er uansett. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hahahaha dette er noe av det bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå