Farner Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei! Har tenkt å lage min egen foto portfølje / fotoblogg som jeg selv skal hoste.. Bruker carbonamade.com akkurat nå, og ønsker noe jeg selv har kontroll på og selv har laget: Siden skal bestå av følgende sider: -Forside -Fotoportfølje -Biografi -Kontakt -Min motivasjon (er ikke helt sikker på navnet ennå) Alle sidene skal være like unntatt forsiden hvor toppmenyen skal være dratt en del lengre ned. Legger ut intro/forsiden nå, så kommer de andre sidene etterhvert: Den strekmannen på bilde skal jeg erstatte med et bilde av meg selv hvor jeg sitter på kanten av menyen. Teksten er ikke den jeg kommer til å bruke.. bare skrev noe. Bildet der er også bare midlertidig Endret 26. mai 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
Farner Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Linkene må jeg få fiksa på.. Lage boksene litt fetere, og så burde jeg gjøre det hele litt smalere? Den viker jo bred siden innholde er så lite. Men litt smalere hadde gjordt seg..? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Skrivefeil er det ute å går noen av, men skal det bare være midlertidig er det vel ikke så nøye. Slagord med skrivefeil mister litt av slagkraften sin Ellers synes jeg den ser bra ut jeg. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 teksten skal jobbes med på nytt.. Kunne bare brukt lorem ipsum. Men det er design osv jeg tenker på i første om gang. Det hele blir fort nybegynner aktig. Trenger noen tips til forbedring... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Liker ikke fargene og gradient-greia du holder på med. Synes det i det hele tatt er viktig med fokus på god design på siden din ettersom du er fotograf. Jeg liker heller ikke ideen du har skissert med strekmannen, med mindre siden har som mål å være personlig (mer for deg og venner, med andre ord). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå