Pysj Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 I dag åpnet finnene sin egen tjeneste- og programvareportal. Les mer Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vet ikke helt om den er åpen i praksis. Det henger og det henger og det henger. Men det er jo helt utrolig fint at Nokia også gjør det lettere å finne/distribuere programvare til de vanvittige mengdene med mobiler de har solgt. Det eneste som er mer utrolig enn hvor fint det er at Ovi store kom, er at vi måtte vente til halvveis i 2009 før Nokia fikk ut finger'n. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Virker ikke som den er helt i vater. Jeg får logget inn fra pc'en, men hvis jeg prøver å logge på fra mobilen (for å få innstallert noe) sier den bare at den ikke kan logge in på dette tidspunktet... (Har en Nokia 5800) Noen som i det hele tatt har fått Ovi Store til å funke på mobilen sin? Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Akkurat samme problemet hos meg. Har også en 5800. Får logget inn på kontoen min, så det er ikke noe galt med den. Sikkert serveren som er nede pga stor pågang. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvor blir det av programmet Ingenting i min Download! mappe. store.ovi.com er jo bare web-versjonen Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg får ikke logget inn på mobilen. Står bare "sorry you can not sign in at this time. Try again later." Fikk til slutt logget inn i ovi store på pc'en etter å ha fått samme beskjed der. Men når jeg prøvde å sende link til programmer så kommer det ingenting til telefonen. Men jeg ser det er en egen app som heter "Ovi Store" så da slipper vi kanskje å knote rundt i nettleseren hver gang man vil ha et program pluss at kanskje det blir litt mindre data trafikk med den app'sen. Vi får se. men gi beskjed på forumet hvis noen har klart å logge seg inn med mobilen! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Samme problem med innlogging for min del. Ellers så kan det nevnes at nettsidene til ovistore ikke er kompatible med Opera. Netrekksmenyene vireker ikke, og det synes jeg er utrolig dårlig i 2009... Lenke til kommentar
sebbebo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei får det ikke til å fungere jeg heller, har logget inn og alt det der (har en 5800) men det står at den må "set up syncing" og når man gjør dette får man en kode på sms og den skal man lagre som innstilinger. etter jeg har gjort dette kommer den bare tilbake til start. kommer ikke lengre enn dette. går ikke an å laste ned noe. Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei får det ikke til å fungere jeg heller, har logget inn og alt det der (har en 5800) men det står at den må "set up syncing" og når man gjør dette får man en kode på sms og den skal man lagre som innstilinger. etter jeg har gjort dette kommer den bare tilbake til start. kommer ikke lengre enn dette. går ikke an å laste ned noe. Sikker på at du ikke er på den ovi.com siden? For det er faktisk noe annet. det er et sånt program for å synce bilder og video osv. fra mobilen. Men går du på http://store.ovi.com så skal du bare måtte opprette en brukerkonto. Lenke til kommentar
espfalch Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har samme problem som dere, (har også 5800). Satse på at det bare er en barnesykdom som løser seg etterhvert. Men merker at jeg begynner å bli litt lei av ting som bare virker halvveis, eller "nesten".. Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har trykka på send to mobile utallie ganger, uten noe resultat! Og som dere andre, gir innlogging via mobilversjonen samme error, trya again later... Har de sluppet den til litt for mange markeder på en gang? Lenke til kommentar
darknesss Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg klarte å logge meg inn på mobilen og laste ned. Det sms-opplegget er bare tull, funker ikke her i Norge tror jeg. Btw, dere som ikke kommer inn, dere går ikke glipp av noe. Er ikke så mange spennende program/spill, og de som koster penger frister heller ikke, men en start er det ihvertfall. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har fått smsfunksjonen til å funke, men da får man bare en link, og må logge inn (som ikke fungerer hos meg). Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg får fortsatt ikke logget inn! Elendige greier! Kanskje jeg burde kjøpt en iphone istedenfor min 5800...... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg fikk faktisk logget inn en dag (tror det var den 27.) men nå fungerer det ikke lenger. Lenke til kommentar
paltorg Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Endelig en løsning. Sett språket på mobilen til engelsk og logg inn. Funker på 5800. Kan til og med laste ned ovi store apps'en! takk til http://o.j.ipublish.no/news/show/94590 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg