mrjuice1989 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hei Da er det endelig snart sommer igjen, hadde jeg sagt for akkurat et år siden. Hvor veltrent og flott jeg så ut. I år er saken litt anderledes. Jeg er en generelt godt treng person. Men har hatt et skadeavbrekk fra min aktive idrett i hele vinter og det har blitt en del mat og lite aktivitet. Jeg har greit klart å vidlikeholde musklene mine i hele overkroppen, siden skaden befinner seg i kneet. Likevel har jeg fått et fettlag over hele magen om skjuler de flotte "linjene" som jeg hadde forrige år. Dette er da 1-2cm lag med fett inn til jeg kjenner musklene. Da spør jeg om tips og råd til å få bort dette raskt og effektivt. Eventuelt hvilke øvelser, aktiviteter hvirker best mot akkurat mitt problem? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kaloriunderskudd/økt aktivitetsnivå. Lange fjellturer er ekstremt kostbart energimessig og en effektiv måte å gå ned i vekt. husk bare å øke andel protein og fett og redusere karbohydratandelen. mye vann er essensielt i prosessen. Endret 26. mai 2009 av Databamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå