Wooteman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 hei, tenkte jeg kunne starte opp en tråd med dette tema. thriller en av de beste kategorierne må jeg si, og det hadde vært hyggelig med noen tips om noen man må få med seg av dette. idag så jeg en som var veldig bra som het transsiberian, den var som en thriller skulle være holde spenndenigen oppe, gir deg mange tanker over hvordan historien blir eller hvem som er hvem. jeg er ikke noe fan av grøssere og snek filmer men det er bra når man har gode momenter i filmen som gjør den skummel og gir deg en en frysning i naken vi kan jo også snakke om hvordan enkelte filmer slutter, enkelte ganger kan det være at jeg mister hele greia i filmen. en film som står på kjøpelista mi er Untraceable, så en trailer fra den og den virket utrolig bra! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En av tidenes thrillere er Silence of the Lambs. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 En av tidenes thrillere er Silence of the Lambs. takker, da ble det en til på lista mi Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Se7en skal også nevnes! Veldig bra film Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 hvordan skal en god thriller film være? hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 En av tidenes thrillere er Silence of the Lambs. Passende tittel for en passende trådtittel. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hvordan skal en god thriller film være? hva mener dere om dette? Spenning er stikkordet. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 hvordan skal en god thriller film være? hva mener dere om dette? Spenning er stikkordet. eing der, men man jo også ha tråder som gjør det litt vannskjelig for deg å forstå hvem som er hvem og hvorfor det skjer som det gjør Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 The Machinist er en god thriller fra senere tid. Med psykologisk elementer og Christian Bale i storform. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fem solide thrillere: - Boksuneun naui geot - Lost Highway - Mulholland Dr. - Funny Games (1997) - Irréversible Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 fikk Untraceable igår, gleder meg til å se den . jeg ble helt gira på å se den etter trailern anbefaller alle til å ta en titt på den. mange sier den er veldig skummel Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fikk Untraceable igår, gleder meg til å se den . jeg ble helt gira på å se den etter trailern anbefaller alle til å ta en titt på den. mange sier den er veldig skummel Jeg tror du kommer til å bli skuffet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Anbefaler Zodiac veldig sterkt! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Stort sett det meste av Fincher egentlig. The Game, Se7en, Fight Club, Panic Room og Zodiac. Benjamin Button har jeg ikke sett enda, men jeg tviler på at den passer inn i Thriller kategorien. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Folk helt glemt Hitchcock her? Kongen av thrillere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Yes, Vertigo er verdens beste thriller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nei, både Psycho og Rear Window er bedre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Mens North By Northwest er best! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo et sinnsykt nivå på alle de, men jeg tror jeg holder en knapp på Rear Window. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Rear Window er den mest skuffende av Hitchene jeg har sett. Jeg har faktisk alle jeg har sett av Hitch på 9eren (Vertigo, Psycho, Notorious, Rope) bortsett fra Rear Window som jeg ga en 7er. Det at den foregår i ett rom er fascinerende og bra, men slutten var veldig svak mener jeg. North by Northwest blir vel neste jeg skal se av karen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå