Gå til innhold

XFX GeForce GTX 260 896MB passer min skjerm?

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er enkelt.

Vurderer og kjøpe med ny pc deriblant med XFX GeForce GTX 260 896MB.

Har en 3 år gammel skjerm som fungerer veldig fint men det som gjør meg usikker er når jeg så ett bilde av GTX korter fra en test side, der ser jeg ikke samme skjerm kabel innganger som jeg har på min nåværende skjerm, det jeg har på min skjerm er jeg rimelig sikker på er VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) en sånn standar blå kabel jeg ser på alle skjermer rundt, mens på informasjonen om grafikkortet står det:

Grensesnitt

2 x DVI-I (dobbeltlenke) - 29-pin kombinert DVI

2 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) ( med adapter )

1 x HDTV-utgang

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414876&CKS=PCW

Vill dette da være mulig og koble til min 3 år gammle skjerm eller er jeg nødt til og invistere i en ny skjerm?

Det som skjremte meg mest som sakt var bildet jeg så av kortet hvor jeg ikke kunne se noen (vanlig) skjerm tilkobling.

Jeg vet ikke helt hva det i parantes (med adapter) betyr så om noen kunne hjulpet meg og gitt meg klarhet i dette hadde jeg vært meget takknemlig:)

Takk på forhånd

Endret av aleksuzzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar.

Tenkte meg at det var noe sånnt men er det noe jeg må kjøpe ekstra eller følger det med skjermkortet?

kunne du eventuelt hjulpet meg med og finne den jeg trenger på komplet.no siden jeg har tenkt til og bestille derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...