medlem-109053 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Heisann, jeg er en jente på 18 år som har et ønske om å bli glamour modell. Har prøvd meg en men den virket utrolig useriøs og skulle ha betaling for testshoot og det syntes jeg hørtes rart ut, dessuten har jeg ikke penger til slikt! Så mitt spørsmål er da hvor kan jeg henvise meg? Har ikke lyst å ligge ut på noen database hvor alle kan finne meg før jeg eventuelt har blitt ansatt hos noen byrå. Er det noen som vet om noen seriøse byrå jeg kan søke hos? mvh Tuttebsr Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vet niks nada om dette. Bare vær sikker på at du har tenkt gjenom alt for og imot. spesielt fra en alder på ca 40... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ring Per Heimly, Rask models...sjekk ut hvilke byrå jenter på Frk Norge og Vi menn er med på... og ring eventuelt e-mail dem... er vel det jeg kan tenke funker Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor i landet holder du til da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har ikke Rask Models gått konkurs, eller noe? Anywho, kontakt et seriøst og stort modellbyrå. Ikke si ja takk til karer med solbriller og caps som henger på Karl Johan og tilbyr gratis fotoshoot. Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Takk for svar, jeg bor i stavanger så jeg vet om prestige, men det er vel helst et model byrå og ikke et glamourmodel byrå.. Jeg vet at Helene Rask kanskje skal legge ned og at hun ikke tar jenter under 22 år inn.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det nå en kan stille spørsmålet en aldri har fått stilt før? Hvorfor vil du bli glamourmodell? Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis du vil bli glamourmodell, så vil det uten tvil være verdt med erfaringer fra en "vanlig" modellkarierre. Så hvis dette er noe du vil satse på, er det ikke altfor dumt å få seg erfaring der ifra. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell? Dessuten, tror nok byråene har nok å velge i ... Vil tippe det er inflasjon i jenter på 18 som vil bli glamourmodeller, så er vel rett og rimelig at du betaler for testshoot. Endret 20. mai 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell? Nei, det er et fint navn på jenter som viser mer enn vanlige modeller vanligvis viser. Endret 10. juni 2009 av Pricks Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell? Dessuten, tror nok byråene har nok å velge i ... Vil tippe det er inflasjon i jenter på 18 som vil bli glamourmodeller, så er vel rett og rimelig at du betaler for testshoot. Hohoho, jeg er nok ikke lubben mister.. Jeg er bare litt lavere en 1.73. Og jeg er heller ikke syltynn som catwalk modeller! Men en slamming body... DET har jeg!! xo tuttebsr Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hun har i allefall fine pupper (Hva med noen helkroppsbilder?) Endret 10. juni 2009 av Pricks Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Puppa hennes er godkjent av en stor del på forumet allerede. Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenk veldig godt igjennom dette - du kommer til å bli stemplet som ei peise dum, blond idiotkjerring som ikke duger til annet enn å ta av seg klærne. Glamourmodeller får mange særdeles ydmykende jobber - typen ligge oppå biler og gni seg inn i såpe, stå og vrikke på ræva foran hundre kåte soldater osv. Bildene kommer til å bli i omløp resten av livet ditt og jeg kan garantere deg at det kommer til å slå tilbake på etterannet vis når du er blitt 40 år og ungene dine begynner å bli gamle nok til å skjønne at det er pinlig at mamma har gnikka puppene oppi kameraet og vært runkemateriale for kåte unggutter i ViMenn. Lenke til kommentar
kjempekukk Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvor er disse puppa hen? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 vært runkemateriale for kåte unggutter i ViMenn. Hvem runker til blader? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvor er disse puppa hen? Her vært runkemateriale for kåte unggutter i ViMenn. Hvem runker til blader? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (...) og vært runkemateriale for kåte unggutter i ViMenn. Jeg lo. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Glamourmodell ... Er ikke det bare et fint navn på jenter som er for korte og lubne til å bli ordentlig modell? Nei, det er et fint navn på jenter som viser mer enn vanlige modeller vanligvis viser. Uenig. "Glamourmodell" er det navnet som nakenbimboene har gitt seg selv for at "yrket" skal høres bedre ut enn det er. I realiteten snakker vi om nakenmodeller med strippetendenser. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, det er et fint navn på jenter som viser mer enn vanlige modeller vanligvis viser. Uenig. "Glamourmodell" er det navnet som nakenbimboene har gitt seg selv for at "yrket" skal høres bedre ut enn det er. Er du kristen eller? Man skal lete lenge for å finne så fordomsfulle uttalelser som du kommer med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå