Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Kjennskap til Hyosung?

Anbefalte innlegg

Hei,

Noe her som har noe god kjennskap til Hyosung som motorsykkel?

Tenker da på kvalitet, motor, kjøreegenskaper ol.?

Det er en Koreansk produsent som jeg vet, så er litt usikker på kvaliteten på sykkelen.

Om du har mye kjennskap så er det Hyosung GV650 jeg sikter mest til.

Er takknemelig for alle tilbakemeldinger... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke så mye kjennskap til motorsykklene der. Men kjøpte meg en hyosung scotoer forgje uke og får den på onsdag. prøvekjørte en og kvaliteten var veldig god selv om det er en scooter da.

Lest mye om merket i seg selv og det er midt på tredet etter det jeg har lest på nett. suzuki er deleier i firmaet og de har holdt på i 32 år nå.

Er gode scootere, motorsykler for billig penge etter det jeg har lest og prøvd en men ikke så mye erfaring ellers

Lenke til kommentar

Jeg har en Hyosung GT125R som jeg har kjørt et par månder nå. Sykkelen er god men ikke så rask, med tanke på at det bare er lett-MC så er det ikke så mye og klage på. Den veier ca 170 kg (noe som er en del mye for lettsykkel) men den går greit, toppfarten er vel på rundt 120.

Motoren er en 250cc nedplombert til 125 og det er samme rammen som 650cc versjonen. Det er godt mulig at Hyosung var i sammarbeid/eid med/av Suzuki siden sykkelen nesten er en kopi av Suzuki GSX modellene.

Den du ønske info om, GV650 er ikke noe lik sykkelen min, men Hyosung virker som et solid merke og ikke bare en asiatisk ''ripp off''. Jeg har sett en del om på diverse forum og observert inlegg om dårlige skruer som ruster og mangel på reservedeler, så om jeg skulle velte så det blir ei stygg ripe må jeg bruke harpix etter beste evne.

Er ikke så mye jeg kan si om GV650 men du kan da sikkert kontakte selgeren å prøve sykkelen en tur og se hva om det er ett godt kjøp. Husk og spørre etter alle papirer og evt. problemer.

Lykke til med fremtidlige kjøp - MvH Erik Aa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...