Golden_eagle Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Project MAD Dette er da min første arbeidslogg. Jeg er veldig spent og vil gjerne få gjort mest mulig fortest mulig, men vet av erfaring at det er bedre å ta ting rolig. En ting av gangen, steg for steg. Jeg er ikke helt sikker på hvilken løsning jeg skal bruke for å skru på maskina, men hvis det er noen som har forslag ville det vært fint å få i kommentartråden. Målet med dette prosjektet er å sitte igjen med et kabinett lagd av tre, med runde kanter og blank svart maling. Hardware som jeg skal bruke er dette: Hovedkort: ASUS P5Q-E Grafikkort: Nvidia EN9800GT Strømforsyning: AOpen AO400-12ARMF 400W Prosessor: INTEL Core2Duo E7400 2,8Ghz overklokka til 3,24Ghz RAM: 4gb Her vil jeg da skrive opp alt jeg gjør i kategorier, og markere hvor langt jeg har kommet. Innkjøp: Hobbyplate: MAXBO 240cm * 61,6cm [KJØPT] Vifter: 3 stk [MOTTATT] LED's: 2 pakker [MOTTATT] Viftekontroll [MOTTATT] Kabinett: Lage tegning av hvordan det skal se ut [FERDIG] Markere hvor det skal sages [FERDIG] Saging av delene[FERDIG] Markere hvor alle åpninger skal være [FERDIG] Sage ut alle hull og åpninger [FERDIG] Sage ut alle andre deler som skal være på kabinettet [FERDIG] Skru fast alle andre deler som skal være på kabinettet Bruke sandpapir på alle kanter [FERDIG] Male Montere hovedkortplate til sin treplate Skru sammen [FERDIG] Montere vifter Montere DVD-spillere Montere viftekontroll Montere strømforsyning Montere harddisker Montere hovedkort Hvis du noe som helst av deler som kunne vært brukbart for meg å ha, og som du er villig til å gi bort, ville det vært veldig fint om du kontakta meg enten i kommentartråden eller på PM KOMMENTARTRÅD Jeg ber alle som vil kommentere om å kommentere i kommentartråden, ikke her! Endret 17. juni 2009 av Golden_eagle Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) . Endret 18. mai 2009 av hardwaregeek Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Ja, nå har jeg da fått sagd av alle sidene på kabinettet, og skrudd sammen noen av platene. KOMMENTARTRÅD Jeg ber alle som vil kommentere om å kommentere i kommentartråden, ikke her! Endret 18. mai 2009 av Golden_eagle Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Blir en veldig kjapp oppdatering nå. Nå er det ganske lenge siden jeg har jobbet med kabinettet, men nå har jeg både fått sparkla det og skrudd det sammen... Jeg har også fiksa et nytt system for å åpne kabinettet, der jeg bruker magneter fra Deal Extreme sammen med noen hengsler, det funker kjempebra! Hvis noen kan poste forslag til hvordan logoen skal se ut hadde det vært fint, har tenkt til å skrive den ut på transparent og bruke sånn "firkanta-stor-teip-som-lærere-bruker" til å feste den. KOMMENTARTRÅD Jeg ber alle som vil kommentere om å kommentere i kommentartråden, ikke her! Lenke til kommentar
Golden_eagle Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har jeg fått begynt på maling av kabinettet, og har også fått stand en bryter for å skru av og på PC'en. Bilde av hvordan kabinettet ser ut, jeg skal snu kabinettet og male det jeg ikke fikk malt. Jeg regner med at det kommer til å bli to lag med maling. KOMMENTARTRÅD Jeg ber alle som vil kommentere om å kommentere i kommentartråden, ikke her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå