GBD Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva som utløste det er usikkert, men det virker som om overgangsryktene har startet tidligere enn vanlig denne våren. Ettersom trykket fra media bare kommer til å øke i takt med gradestokken kan det være greit å ha en egen tråd for transferrykter i hele Europa, slik at klubbtrådene (i første rekke United-tråden og TIA) slepper 100 innlegg på rad med linker til The Sun og News Of The World. Bare et forslag altså. Fyr løs! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Etter noen trege sommere tror jeg vi denne sommeren kommer til å se noen skikkelig store overganger blandt annet i United. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er nesten 100% sikker på at Ronaldo drar. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=572876 Hvis United selger Ronaldo kjøper de nok Ribery. La ikke de inn et bud på 600 mill? Eller var det bare rykter? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har mine tvil på at dette blir en sommer med de helt største overgangene, er trosalt finanskrise... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 United skal faen ikke betale 600 millioner for Ribery. Greit at han er god, men er absolutt ikke verdt så mye. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 700 for Ronaldo og 600 for Ribery? De prisene går ikke opp, Ribery kan ikke gå for over 300-350 mill. Men han hadde vært et flott plaster på såret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har mine tvil på at dette blir en sommer med de helt største overgangene, er trosalt finanskrise... Tror ikke City-eierne har merka krisen enda. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har mine tvil på at dette blir en sommer med de helt største overgangene, er trosalt finanskrise... Fotballklubber i Premier League er vel ikke akkurat utsatt økonomisk i disse tider, snarere tvert i mot. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har mine tvil på at dette blir en sommer med de helt største overgangene, er trosalt finanskrise... Fotballklubber i Premier League er vel ikke akkurat utsatt økonomisk i disse tider, snarere tvert i mot. Kødder du? På Sky Sports sa de i dag at PL-klubbene går tre milliarder pund i underskudd (de fire store står for en milliard pund av disse). Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 De fleste er jo eid av finansfolk, og når de merker at det går nedover med andre ting som de eier er de nok litt skeptisk til å bruker en milliard på at en eller annen gauder skal bytte lag... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tevez linkes til Liverpool. http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2423893.ece Dette tror jeg faktis kan skje, siden Tevez sliter med spilletid. Men hva han skal i Liverpool skjønner jeg ikke, de har jo Torres som klart førstevalg, og så har de Dirk Kuyt, Yossi Benayoun og David N'Gog. Tevez burde dra til en mindre klubb. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kødder du? På Sky Sports sa de i dag at PL-klubbene går tre milliarder pund i underskudd (de fire store står for en milliard pund av disse). Nei jeg "kødder ikke", klubbene i PL har totalt sett tapt penger så og si hvert eneste år. Det er ikke noe nytt, og ikke noe koblet til finanskrisen. Omsettning og inntekt går opp hvert eneste år, og Premier League ligger langt foran resten av fotballeuropa. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tevez linkes til Liverpool.http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2423893.ece Dette tror jeg faktis kan skje, siden Tevez sliter med spilletid. Men hva han skal i Liverpool skjønner jeg ikke, de har jo Torres som klart førstevalg, og så har de Dirk Kuyt, Yossi Benayoun og David N'Gog. Tevez burde dra til en mindre klubb. Torres trenger jo sårt en makker, Kuyt spiller jo høyreving, Benayoun på midten og N`Gog skal klatre rimelig mange bakker før han danker Tevez ut av noe lag. Tevez spiller i hvertfall ikke i United neste sesong det tror jeg er sikkert. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Torres trenger ikke en makker, han har Gerrard. Det vi trenger er en som kan spille spiss når Torres er skada. Kuyt er ikke god nok fremme, og N'Gog er heller ikke god nok ennå. Endret 12. mai 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 VG.no har flere påståtte overganger. Liverpool planlegger kjøp av Downing Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med en tråd om rykter, og en om Ronaldo? Tror det også trengs :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva med en tråd om rykter, og en om Ronaldo? Tror det også trengs :!: :!: *Mine innlegg* Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Om Ronaldo blir solgt, vil jeg gjerne ha Ribery til klubben. Men som sagt tidligere, ikke for mer enn 350mill! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hva med en tråd om rykter, og en om Ronaldo? Tror det også trengs :!: Vi hadde jo det i fjor. Får se om jeg finner den. Edit: Tadam! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961438 Endret 12. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961438 EDIT: D'Amico greide å edite, ja. Endret 12. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå