SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei, alle kloke hoder Jeg har i lang tid hatt lyst på en unødvendig stor pc-skjerm for å nyte surfing enda mer enn den gjøres i dag på 24". Har noen anbefalinger til hva jeg bør kikke på? Krav: 3x HDMI RCA VGA evt. DVI om det går. Hva bør man se etter når primærbruken er PC-monitor? Det er også ønskelig med full HD-oppløsning Har noen her tips å komme med til en SpecialForce? Endret 11. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Det kan bli for stort også. Jeg klarer meg med 17". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Eller passe, personlig bruker jeg en 37" og sitter en halvmeter fra Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) @Robocoop Hvis jeg allerede bruker en 24" så skal nok overgangen gå greit, jeg bruker en god del tid på maskinen min og har derfor valgt å vurdere større skjerm. Dine personlige preferanser er dessverre ikke ønsket, men takk for tipset Endret 11. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 @RobocoopHvis jeg allerede bruker en 24" så skal nok overgangen gå greit, jeg bruker en god del tid på maskinen min og har derfor valgt å vurdere større skjerm. Dine personlige preferanser er dessverre ikke ønsket, men takk for tipset Kanskje du kan selge meg den 24" ? Den er større enn TV skjermen min............... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 @RobocoopHvis jeg allerede bruker en 24" så skal nok overgangen gå greit, jeg bruker en god del tid på maskinen min og har derfor valgt å vurdere større skjerm. Dine personlige preferanser er dessverre ikke ønsket, men takk for tipset Kanskje du kan selge meg den 24" ? Den er større enn TV skjermen min............... Jeg selger nok ikke den skjermen, den har en for høy verdi til det og er i daglig bruk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Når me er i slike størrelsar og tilkoblingar tenker eg tv hadde gjort like god nytte... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, men enkelte TV-modeller er ikke gode å bruke sammen med PC-er. På bakgrunn av dette ønsker jeg veilledning fra flinke brukere her for å slippe å gjøre bomkjøp med store beløp. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vurderte akkurat det samme som deg (men landa på 26" skjerm). Da var det denne jeg så mest på: https://prisguiden.no/product.php?product_id=96510 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Hvorfor ikke gå for en 30" 2560x1600? Nytelsen blir 20x bedre enn når 1920x1200 strekkes over 40" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Lyst til å poste mer spesifikt med linker og litt erfaringer? Vil gjerne ha 32"-37" jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå