Bone Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Heisann! Kom hjem i dag tidlig og min PC hadde slått seg av, og jeg fikk ikke slått den på igjen. Slikt sett helt død. Når jeg slår på powerknappen på strømforsyneren lyser den, og jeg kan også se et grønt lys lyse på hovedkortet. Ingenting skjer når jeg prøver å slå på powerknappen (altså den foran, ikke på strømforsyningen bak). Hva kan da ha blitt ødelagt? Trenger dere specs så det er "HTPC"-en min i profilen.. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Holder en knapp på defekt strømforsyning. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Selv om den lyser og tydeligvis gir strøm til hovedkortet? Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Selv om den lyser og tydeligvis gir strøm til hovedkortet? ja! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Åi.. hmm.. hmm.. Kanskje det ikke blir så dyrt allikevel da.. Har en strømforsyning til, så det kan jeg jo prøve.. Takker for svar, foreløpig! Men, jeg skjønner ikke helt.. gir den liksom mindre strøm da, eller? Og hvordan kan liksom det ha gått seg til? (Ikke noen ekspert på området, dessverre, og tydeligvis..) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 JA! Den kan "gi litt strøm" men ikke nok til å drive ting. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Strømforsyningen inneholder flere uavhengige utganger. Det grønne lyset kommer fra 5V standby (akkurat som det lille lyset på TV'en i standby). Det er andre utganger som forsyner PC med strøm. Lenke til kommentar
Kiein Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Har også dette problemet så hvis du finner ut noe ved å bytte PSU, hadde det vært fint hvis du sa ifra ^^ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Det var faktisk PSU! And I'm now a very happy guy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå