powersound Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei!! Er på jakt etter en grei 22" for nettsurfing, bildereg. og litt CS spilling. Lurer da på om denne skjermen er god nok for det bruket. Det er jo en grei pris på den nå, ser den koster 1600 på Netshop. MEN er det en god skjerm for vanlig bruk? M.V.H Lenke til kommentar
Tuxxer Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 har 3 stk av de skjermene hjemme. Fungere helt fint til film som spilling og photoshop Eneste negative jeg har og si på de er at kablene var litt kranglete å få på plass (dårlig utforming gjør at kablen får en styg bøy vis den står på foten) Har også testa skjermen på xbox360 og PS3 med full hd. Fet skjerm for billig penge. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 har 3 stk av de skjermene hjemme.Fungere helt fint til film som spilling og photoshop Eneste negative jeg har og si på de er at kablene var litt kranglete å få på plass (dårlig utforming gjør at kablen får en styg bøy vis den står på foten) Har også testa skjermen på xbox360 og PS3 med full hd. Fet skjerm for billig penge. Oki, da skal jeg ta å bestille en slik å litt annet smått og godt fra mpx:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå