Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei:) Jeg lurer på hvordan jeg skal slette leserloggen i IE:) Jeg har prøvd alt jeg kan men når jeg skriver for Eks. "you" (Som i youtube) i adresse felltet etter og ha slettet den, så kommer det fårtsatt opp:S Noen som hvet hvordan Jeg kan få fikset det? På fårhånd takk:D Edit: Bruker den siste versonen av IE BTW:P Endret 9. april 2010 av Hormonella Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Verktøy > Altenativer for internett > Leserlogg > slett Ikke verre enn det. Test firefox da Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Verktøy > Altenativer for internett > Leserlogg > slett Har prøvd det, Men det funker ikkexD Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 slett cookies? http://support.microsoft.com/kb/278835 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Fant det ut:D Jeg kom på CCcleanerxD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå