Øllis Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg var på utkikk etter en eller kanskje flere leveling partnerer mens jeg lvlet en horde. Mest på grunn av at jeg var drit lei alliance pvp. Derfor langde jeg en post her på forumet, men interessen og engasjemanget ble mye høyere enn jeg kunne håpe på. Vi ble såpass mange at vi bestemte oss for å lage en guild, "Proeliators". Vi bestemte oss for å gjøre dette litt større og lage et prosjekt ut av dette, derfor søker vi medlemmer til guildet/prosjektet vårt. Dette er en veldig casual gjeng og de fleste har en eller flere 80, men søker litt forandring. Så vi leter etter deg som har lyst til å lvle med norske spillere og ha en det gøy mens du lvler. Ingen krav eller lignene for å joine, bare ta kontakt med meg (Øllis ingame) eller El'Nino (Coaxy ingame) så skaffer vi deg invite til guilden. Om du spiller på Sylvanas fra før og bare har lyst til å slå av en prat er det selvfølgelig bare hyggelig Den 10 mai er vi: Galero: Øllis - Priest Koots: Buste - Shaman El'Nino: Coaxy - Rogue Torpedo-Tom: Zapturi - Druid Berserk: Storfekjøtt - Warrior Osecia: Timewave - Shaman, Osecia - Warlock Svampebob: Yetus - Druid CK_: Nelthen - Paladin Endret 10. mai 2009 av Galero Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Lei av å bli ganka av hordes i BGs og Wintergrasp? Kom til Bronzebeard og blir ganket av Alliance i BGs og Wintergrasp Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Har faktisk lyst til å komme på en server der horde dominerer pvp hvis jeg skal rerolle Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei, jeg kan kanskje være interessert, om vi får me noen andre så ikke alt går i søpla om en av oss mister motivasjonen eller lignende. Tror jeg har noen i decent lvl på Sylvanas så jeg kan kanskje skaffe noe gull eller bager. Sånn cirka når, og hvor lenge spille du? Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Nice Jeg pleier som regel og spille når jeg har lyst og når det passer, men rundt 7-9/10 på mandag, onsdag og søndag. Og kanskje litt på morningene i helgen Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nice, håper det er noen flere som kan være med. Har litt lyst på mage, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, vi får håpe det er flere som viser interesse. Hadde vært gøy om vi var en liten gruppe Ang klasse så er det nesten det samme for meg hva jeg reroller som Lenke til kommentar
Moltemyhr Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det her er jo faktisk noe som høres interessangt ut. Jeg har vært med i en gruppe tidligere der vi var 5 stk og spilte sammen hele tiden når vi hadde tid. Det var mer pve rettet da. Jeg kunne godt tenkt meg å vært med på dette, men rotasjons jobbingen min kan vel komme litt i veien. Har 2 uker på jobb og 3 uker av. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 kunne tenkt meg å lvle en horde rogue for pvp. hva er nicka deres? Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har ikke startet noe enda så vidt jeg vet. Bare for å si ifra, så blir det dårlig med spilling for meg i neste uke (uka før 17. Mai) skal på klassetur til Berlin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 count me in Får vell lage en druid Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) kaller meg Coaxy, female undead rogue.. add meg og whisper.. kommer vi til å mekke guild? Endret 7. mai 2009 av El'Nino Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 kan godt være GM jeg, men trenger da litt gull for å mekke det tjener ikke så mye cash på level 7 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg og etpar irl kompiser rerollet fra ally Stormreaver til horde Turalyon, veldig kompetitiv battlegroup (Cyclone) der horde ofte vinner, men ally spiller også ofte bra, så det blir litt utfordring. Vi (og etpar andre som vi møtte etter hvert) har et guild som gjør litt instances, naxx, og holder på med Ulduar. Men vi er slackers, men flinke og modne slackers.. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 grovetussen Om du noen gang ser "Vlata" fra TLW så ta en /spit eller /rude på han, gjør det for min del! Samme gjelder Odin og trickie også egentlig! Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Har nå laget en orc hunter ved navn Tissemannen Bare legge meg til og så får vi se på guild ol =) Lenke til kommentar
koots Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Vi er nå igang, nickmane er som følger: Koots: Buste (Undead Mage) Galero: Øllis (Undead Priest) El'Nino: Coaxy (Undead Rogue) Edit: la til class også Endret 7. mai 2009 av koots Lenke til kommentar
Øllis Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Glemte å skrive classes, Meg (ala Øllis) er da Priest, koots er Mage og El'Nino er Rogue Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg joiner iløpet av neste uke på druiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå