Gå til innhold

Ny Grandiosa og Big One!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en av hver i går: Grandis med skinke & champis og Big One med det samme. Har kun prøvd Big One til nå, men den smakte fortreffelig. Kommer nok til å kjøpe den igjen.

82,50 virker litt dyrt, men jeg kan ikke huske hva jeg betalte på Coop Prix i går.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar

Hvetemel, vann, kylling 10% (kyllingfilet (51%), kalkunkjøtt, vann, veg.olje (raps), salt, stivelse, krydder (maltodekstrin, yoghurtpulver (melk), rødbetjuice, malteddik, antioksidant (E330)), sitrusfiber, sukker, hvitløk, druesukker, paprika)), mozzarella, cheddarost, tomatpurè, rødløk (6%), veg.olje (soya), tomat (4%), sukker, salt, gjær, krydder, emuglator (E471,E472e). PUH!

100g pizza gir:

Energi 1002KJ(239kcal)

protein 10g

karbohydrater 25g

fett 11g

nettovekt 340g

Lenke til kommentar
Jeg testet ut den nye grandien med marinert kylling og løk i går.

Mine smaksløker fikk tilnærmest orgasme, den var mildt sagt nam-nam.

Nå har vel strengt tatt dine smaksløker ikke vært helt stabile etter hva jeg har hørt, så åssen kan du påstå noe slik?

Har enda ikke smakt disse, men det kommer nok.

Lenke til kommentar
100g pizza gir:

Energi 1002KJ(239kcal)

protein 10g

karbohydrater 25g

fett 11g

nettovekt 340g

Hm, faktisk mer fett og litt mindre proteiner enn standard grandis. Men denne veier jo bare 2/3 deler i forold så sånn sett er det nok "sunnere" hvis man spiser like mange stykker. :wee:

Lenke til kommentar

De variantene med skinke og sjampinjong var dørgende kjedelig, de andre var OK. Prisen derimot er helt horribel, restauranten koster kr 79,4 på Rema 1K :ohmy:

For den prisen får man en kvart kilo svin ytrefilet med grønnsaker, ris og to flaskepils :ermm:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar

Marinert kylling: Helt kurant, men ikke noe jeg kommer jeg til å kjøpe igjen.

Skinke og champignon: Denne var fæl.

Ingen av pizzaene smakte foresten "Grandiosa". Var mer en slags Ristorante-feeling over dem.

Nei, hold dere til vanlig bunn.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...