asdfasd Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har prøvd den nye italiensk inspirerte Grandiosa pizzaen med tynn bunn, eller noen av de nye Big One Restaurant pizzaene med biff eller skinke (STIV pris: 82,50!) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg testet ut den nye grandien med marinert kylling og løk i går. Mine smaksløker fikk tilnærmest orgasme, den var mildt sagt nam-nam. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Testa ut den nye Big One tidligere i uken. Veldig god pizza, men ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kjøpte en av hver i går: Grandis med skinke & champis og Big One med det samme. Har kun prøvd Big One til nå, men den smakte fortreffelig. Kommer nok til å kjøpe den igjen. 82,50 virker litt dyrt, men jeg kan ikke huske hva jeg betalte på Coop Prix i går. Endret 7. mai 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Grandis med tynnere bunn faktisk? Er det mulig? Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Grandiosa Tynn Bunn: http://stabburet.no/pizza/grandiosa-ekstra-tynn BigOne: http://stabburet.no/pizza/big-one-restaurant-pizza http://www.bigone.no/ ikke noe live action bilder EDIT: nyheter på Orginale-fronten også http://www.stabburet.no/pizza-originale Endret 7. mai 2009 av Whoops Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvordan er næringsinnholde på den nye grandisen? Tynnere bunn burde jo resultere i færre kalorier. Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Hvetemel, vann, kylling 10% (kyllingfilet (51%), kalkunkjøtt, vann, veg.olje (raps), salt, stivelse, krydder (maltodekstrin, yoghurtpulver (melk), rødbetjuice, malteddik, antioksidant (E330)), sitrusfiber, sukker, hvitløk, druesukker, paprika)), mozzarella, cheddarost, tomatpurè, rødløk (6%), veg.olje (soya), tomat (4%), sukker, salt, gjær, krydder, emuglator (E471,E472e). PUH! 100g pizza gir: Energi 1002KJ(239kcal) protein 10g karbohydrater 25g fett 11g nettovekt 340g Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg testet ut den nye grandien med marinert kylling og løk i går.Mine smaksløker fikk tilnærmest orgasme, den var mildt sagt nam-nam. Nå har vel strengt tatt dine smaksløker ikke vært helt stabile etter hva jeg har hørt, så åssen kan du påstå noe slik? Har enda ikke smakt disse, men det kommer nok. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 100g pizza gir:Energi 1002KJ(239kcal) protein 10g karbohydrater 25g fett 11g nettovekt 340g Hm, faktisk mer fett og litt mindre proteiner enn standard grandis. Men denne veier jo bare 2/3 deler i forold så sånn sett er det nok "sunnere" hvis man spiser like mange stykker. Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 prisen er dog 37,90 på din gjennomsnittlige Spar Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) De variantene med skinke og sjampinjong var dørgende kjedelig, de andre var OK. Prisen derimot er helt horribel, restauranten koster kr 79,4 på Rema 1K For den prisen får man en kvart kilo svin ytrefilet med grønnsaker, ris og to flaskepils Endret 7. mai 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det irriterer meg at de har droppet Big One Homemadestyle... Den klart beste frosen pizzan! Lenke til kommentar
Rajtif Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Noen som orker å starte Facebook-aksjon for Big One Mexicana? Jeg skal erstatte hele kostholdet mitt dersom den kommer ut i butikken igjen. Jeg mener det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har prøvd de nye Grandiosane og må si jeg likte begge to veldig godt, den med kylling var favoritten da. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Mexicana hadde jeg faktisk glemt, på tide med en meksikansk variant fra Stabburet ettersom Grandiosa Taco ikke er helt.. der. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hmm.. Nye Grandis-er må testes. Samme med Big-One. Er ikke noe fan av frossenpizza, men må testes likevel. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Marinert kylling: Helt kurant, men ikke noe jeg kommer jeg til å kjøpe igjen. Skinke og champignon: Denne var fæl. Ingen av pizzaene smakte foresten "Grandiosa". Var mer en slags Ristorante-feeling over dem. Nei, hold dere til vanlig bunn. Endret 9. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hmm, det er visst en ny Ristorante også: Ristorante Grande (stor versjon av den med osteskivene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå