xeigen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) . Endret 15. oktober 2009 av xeigen Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Wow. Det må jeg si, du løfter utrolig tungt til å være så ung. Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Wow. Det må jeg si, du løfter utrolig tungt til å være så ung. Takk for det:) men det er nok mange yngre som løfter tyngre Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det tror jeg faktisk ikke. 150kg i markløft? Det er jo helt fantastisk. Når begynte du å trene og hva var startvekten din da? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Det tror jeg faktisk ikke. 150kg i markløft? Det er jo helt fantastisk. Når begynte du å trene og hva var startvekten din da? Trent sånn circa 1 år med serriøs trening Var da rundt 68kg Har hatt enorm framgang siden jeg begynte. Hadde sånn ca. 60kg maks i benk. bare for og nevne en ting jeg har hatt god framgang i Prøvde markløft for første gang i juletider.. klarte da maks 117,5kg har nå kommet meg opp til 150 Men det går kjempefort etter så det er veldig store muskler som blir satt i sving når man tar markløft. Teknikk osv.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 92 eller 93? Dette er sterke løft! Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 92 eller 93? Dette er sterke løft! Takk for det.. Jeg er 92er men født i midten av desember så jeg er nesten 93er... Hehe Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Dagens Trening Onsdag 6.mai 2009 Tricepsøvelse med tau: 45,5kg x15 3 Runder Biceps med EZ- Stang: 35kg x5 4 Runder Militærpress: 40kg x5 4 Runder Markløft: 90kgx6 1 runde 110kgx5 2 runder 120kgx5 1 runde Smalbenk: 50kgx10 4 runder Stående Roing: 70kgx5 4 runder Nedtrekk smalt tak: 63,5kgx5 4 runder Mage: Diverse situps Bildet slettet. Endret 1. juni 2009 av xeigen Lenke til kommentar
creaT Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 begynner å se likheter til arild haugen ^^, Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 begynner å se likheter til arild haugen ^^, hahaha Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg også faktisk ^^ Men joda, kan se at du har muskler Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ikke bare er du sterk, du er stor også! Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Takk Endret 6. mai 2009 av xeigen Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Imponerende bilde! Hvordan er kostholdet? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Imponerende bilde! Hvordan er kostholdet? Kostholdet er veldig dårlig Morgen: Grovt brød med vanlig pålegg + en shaker med protein Skolelunch: Rundstykker med eggsalat + salat skinke div.. eller helt vanlig brød. Før trening: Masse veske Etter trening: Protein å Carbo er et must! Middag: Går en del på det pappa lager til meg. Han trener en del selv så her går det i Fisk,kylling og "Muskelkjøtt" som fattern kaller det :!: Kveldsmat består av grovt brød .. Masse god kald melk Har ikke noe spesielt kosthold og følge.. jeg bare trener hardt og spiser det jeg selv tror er sunt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Middag:Går en del på det pappa lager til meg. Han trener en del selv så her går det i Fisk,kylling og "Muskelkjøtt" som fattern kaller det :!: Er dette hemmeligheten? En personlig kokk? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Middag:Går en del på det pappa lager til meg. Han trener en del selv så her går det i Fisk,kylling og "Muskelkjøtt" som fattern kaller det :!: Er dette hemmeligheten? En personlig kokk? Så klart! :!: Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hei og velkommen til forumet du og Noen forslag til den økta: - Tren triceps med tau etter militærpress. Militærpress tar også på triceps, og du vil ikke slite ut triceps på forhånd slik at du løfter mindre. Mp er viktigere enn tricepsisolasjon, og du er god for en del mer kilo på stanga. Hva som bør komme først av smalbenk og mp må du kjenne selv. Jeg har aldri prøvd de to øvelsene i samme økt, så her har jeg ingen klar formening. - Biceps etter roing, samme årsak. Ryggen får ikke kjørt seg ordentlig hvis du sliter biceps ut først. Dog, dette er bare forslag. Opplegget ditt fungerer tydeligvis veldig bra for deg Btw, har du prøvd pull-ups med ekstravekt? Lenke til kommentar
xeigen Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Hei og velkommen til forumet du og Noen forslag til den økta: - Tren triceps med tau etter militærpress. Militærpress tar også på triceps, og du vil ikke slite ut triceps på forhånd slik at du løfter mindre. Mp er viktigere enn tricepsisolasjon, og du er god for en del mer kilo på stanga. Hva som bør komme først av smalbenk og mp må du kjenne selv. Jeg har aldri prøvd de to øvelsene i samme økt, så her har jeg ingen klar formening. - Biceps etter roing, samme årsak. Ryggen får ikke kjørt seg ordentlig hvis du sliter biceps ut først. Dog, dette er bare forslag. Opplegget ditt fungerer tydeligvis veldig bra for deg Btw, har du prøvd pull-ups med ekstravekt? Hmm.. høres ikke så veldig domt ut dette Skal prøve dette neste trening og kjenne etter om jeg har mer og gi på de andre øvelsene Å ja.. pullups med ekstravekter funker fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå