Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Da var det klart for den 6. utgaven av Super Cupen =)

Det er gjort en liten forandring her nå, og det er rett og slett at om du har vært med i noen av de to siste super cupene, så har du mottat Seeding-points, om du har kommet deg til minst en kvartfinale.

I gruppetrekningen så vil de 4 spillerene med flest Seeding-points være førsteseedet, de 4 med nest flest Seeding-points vil være andreseedet, and so on.

Påmeldte

1. Dexter! - Barcelona

2. LunaticFanatic - Manchester United

3. Wisbatov - Manchester United

4. Sindre:) - Spania

5. tc47 - Manchester United

6. Tlf. - Manchester United

7. KRISS - Manchester United

8. aunmar - Manchester United

9. Saiyaman - Barcelona

10. Kvalheimaren - Barcelona

11. Fryseboks1 - Barcelona

12. Termo - Liverpool

13. Steen_jadd - Manchester United

14. Ey Baba - Arsenal

15. kalken - Manchester United

16. Libra1988 - Spania

Regler

Vi kjører ennå en gang med 4 grupper med 4 lag i hver. Det skal spilles 2 kamper mot hver av motstanderene i gruppen. Altså 6 gruppekamper. De to lagene med mest poeng i sin gruppe går videre til kvartfinale. Om ikke poeng kan skille 2 lag, vil målforskjell tas i bruk.

Både i kvartfinale og semifinale spiller man sammenlagt av 2 kamper. Står stillingen likt etter 2 kamper. Må det tas en tredje kamp i bruk, ender denne uavgjort så skal den gå til ekstraomganger og straffespark konkurranse for å avgjøre hvem som går videre.

Tidligere vinnere:

Super Cup 1: tc47

Super Cup 2: steen_jadd

Super Cup 3: tc47

Super Cup 4: steen jadd

Super Cup 5: aunmar

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er med men kan ikke spille før fredag hvis det går greit. Eksamen på tirsdag, torsdag og fredag, hehe.

Må forresten ta den bronsefinalen fra Super-Cup IV mot Kriss også tenker jeg. (pga. seedingpoeng)

Manchester United er laget. ;)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

I morgen kveld blir det ikke mulig, har ikke tid til annet enn CL og lesing den uken. Eneste muligheten før fredag kveld er faktisk litt senere i kveld om det går for deg. Rundt 23+ tiden.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg er med.

PSN: steen_jadd

Lag: Manchester United

Bare for å nevne det. Jeg er litt opptatt den kommende uka, så det hadde vært fint om fristen for å spille gruppespill kampene kunne ha blitt satt til fredag, kanskje til lørdag en gang. Om fristen skulle bli satt til et tidligere tidspunkt så skal jeg alltids klare å skvise inn et par kamper. Jeg ser at tc også har dårlig tid, i tillegg at det muligens vil ta litt tid å komme i gang. Tar vel også litt ekstra tid i og med at det er CL i midtuka.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
I morgen kveld blir det ikke mulig, har ikke tid til annet enn CL og lesing den uken. Eneste muligheten før fredag kveld er faktisk litt senere i kveld om det går for deg. Rundt 23+ tiden.

Så ikke meldingen før nå. Må bare si at jeg ikke har den beste tiden jeg heller. Tentamen på onsdag og torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...