lilleru Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Da var det klart for den 6. utgaven av Super Cupen =) Det er gjort en liten forandring her nå, og det er rett og slett at om du har vært med i noen av de to siste super cupene, så har du mottat Seeding-points, om du har kommet deg til minst en kvartfinale. I gruppetrekningen så vil de 4 spillerene med flest Seeding-points være førsteseedet, de 4 med nest flest Seeding-points vil være andreseedet, and so on. Påmeldte 1. Dexter! - Barcelona 2. LunaticFanatic - Manchester United 3. Wisbatov - Manchester United 4. Sindre:) - Spania 5. tc47 - Manchester United 6. Tlf. - Manchester United 7. KRISS - Manchester United 8. aunmar - Manchester United 9. Saiyaman - Barcelona 10. Kvalheimaren - Barcelona 11. Fryseboks1 - Barcelona 12. Termo - Liverpool 13. Steen_jadd - Manchester United 14. Ey Baba - Arsenal 15. kalken - Manchester United 16. Libra1988 - Spania Regler Vi kjører ennå en gang med 4 grupper med 4 lag i hver. Det skal spilles 2 kamper mot hver av motstanderene i gruppen. Altså 6 gruppekamper. De to lagene med mest poeng i sin gruppe går videre til kvartfinale. Om ikke poeng kan skille 2 lag, vil målforskjell tas i bruk. Både i kvartfinale og semifinale spiller man sammenlagt av 2 kamper. Står stillingen likt etter 2 kamper. Må det tas en tredje kamp i bruk, ender denne uavgjort så skal den gå til ekstraomganger og straffespark konkurranse for å avgjøre hvem som går videre. Tidligere vinnere: Super Cup 1: tc47 Super Cup 2: steen_jadd Super Cup 3: tc47 Super Cup 4: steen jadd Super Cup 5: aunmar Endret 6. mai 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 EG er med LunaticFanatic Manchester United Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Count me in. Spiller med Manchester United. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Er med men kan ikke spille før fredag hvis det går greit. Eksamen på tirsdag, torsdag og fredag, hehe. Må forresten ta den bronsefinalen fra Super-Cup IV mot Kriss også tenker jeg. (pga. seedingpoeng) Manchester United er laget. Endret 3. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er med! PSN: Kriss_94 Lag: Manchester United tc47, vi kan ta den bronsefinalen i morgen kveld? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Med. Lag: United Psn: tellef2307 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) I morgen kveld blir det ikke mulig, har ikke tid til annet enn CL og lesing den uken. Eneste muligheten før fredag kveld er faktisk litt senere i kveld om det går for deg. Rundt 23+ tiden. Endret 3. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg er med. PSN: steen_jadd Lag: Manchester United Bare for å nevne det. Jeg er litt opptatt den kommende uka, så det hadde vært fint om fristen for å spille gruppespill kampene kunne ha blitt satt til fredag, kanskje til lørdag en gang. Om fristen skulle bli satt til et tidligere tidspunkt så skal jeg alltids klare å skvise inn et par kamper. Jeg ser at tc også har dårlig tid, i tillegg at det muligens vil ta litt tid å komme i gang. Tar vel også litt ekstra tid i og med at det er CL i midtuka. Endret 3. mai 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Eg er med. PSN: Kvalheimaren Lag: Barcelona Endret 3. mai 2009 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg er med PSN: Fontastic Lag: Barcelona Endret 3. mai 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er med. Lag: Barcelona Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 I morgen kveld blir det ikke mulig, har ikke tid til annet enn CL og lesing den uken. Eneste muligheten før fredag kveld er faktisk litt senere i kveld om det går for deg. Rundt 23+ tiden. Så ikke meldingen før nå. Må bare si at jeg ikke har den beste tiden jeg heller. Tentamen på onsdag og torsdag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg må være United nå, Dexter. Jeg går for seier denne gangen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Termo PSN: msivers Lag: Liverpool Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kom igjen og meld dere på folkens så vi får i gang turneringen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du kan vel ikke ta den nå? Så ikke denne heller, var gått å lagt meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er med PSN: ToB1-MUFC Manchester United Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå