Aes456 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Kommentartråd - Prosjekt Racingsim Kom gjerne med kommentarer og innspill. Evt linker til lignende prosjekter her på forumet Skulle også gjerne hatt tips til hvordan jeg kan tette hullene i speedometerdekselet etter fjerning av div for montering av ratt Endret 25. april 2009 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det der var rått! Dersom du får gjort alt du har planlagt blir det jo helt sinnsykt cleant gjennomført også, ser jo allerede bra ut liksom! Hvor mye veier beistet egentlig? Er vel ikke lettvindt å flytte rundt på? Kommer til å følge med på videre utvikling, er spent på å se sammensetingien av shiflight saken, håper du kunne forklart litt underveis om hva du kobler den på og hvilket program som styrer den? - Ashaman Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Takker... Hyggelig med positive kommentarer Joda, veier noen kilo. Hehe... Gikk nesten på en smell da den så vidt gikk gjennom døren, så jeg har laget det slik at midtkonsollen kan taes av, og da blir den sånn at jeg klarer å løfte den selv, uten setet på Hvis dere har en god ide for hvor jeg kan plassere shiftlighten så er det bare å skrike ut Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jævlig rått, skulle hatt en slik storskjerm forran i samme størrelse som et bilvindu:D Rått prosjekt, stå på! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Takker Drømmen må vel være projektor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ser bra ut dette ja. Hva heter tastaturet? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Ikke helt sikker på navn... Var noe jeg kom over på ebay til en billig penge Ebay.com og søke på mini keyboard eller noe sånn så finner du det meste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det hadde vært sykt fett om du hadde fått tak i et skikkelig ratt! Altså et sånn som er i en virkelig bil...men det krever vel både tid og avansert teknologi... Montere inn høytalere og bass i setet ditt. Få inn noen speedometer, regner med at du har en plass i nærheten de vraker biler... Få tak i der, eventuelt få tak i "speedometer" som måler PING, CPU og alt annet Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Speedometer har jeg på vei Har vurdert å bytte ut rattet, men er egentlig fornøyd nok med det jeg har Endret 20. mai 2009 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hva med høytalere og bass i setet da? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 Ja det hadde muligens vært stilig. En vanlig sub du tenker på, eller kunne dette vært noe: Buttkicker Effect Shaker Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja det hadde muligens vært stilig. En vanlig sub du tenker på, eller kunne dette vært noe:Buttkicker Effect Shaker Jepp, noe sånt jeg tenkte på...er meget fett Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fy søren det her ser bra ut! Ble det 200sx speedo som skal inn eller? Er vel ikke så lurt å bytte rattet vel? Regner med at feedback motorene er beregnet for vekten i det rattet der, så kan vere det kødder seg til om man setter på noe tyngre. Synes nå det rattet som er i nå ser bra ut jeg... Gleder meg til det kommer mer updates! Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Stemmer det. Er jo kraft*arm prinsippet, så jo mindre ratt, jo tyngre blir det, så et større/tyngre ratt kan da gjøre det lettere på force feedbacken som du sier ja Får evt ta det på sikt dersom planlisten min begynnner å fylles ut... Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Tenkte mer på att man kan ødlegge feedback motorene dersom man har ett tungt ratt som hele tiden drar mer nedover enn ''normalt'' samt att det blir lettere å svinge imot med og påfører motorene mer krefter enn de er beregnet for. Endret 21. mai 2009 av Ashaman Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fett prosjekt. Du må bare få trukket om setet elns, så det matcher resten av "bilen". Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Tenkte mer på att man kan ødlegge feedback motorene dersom man har ett tungt ratt som hele tiden drar mer nedover enn ''normalt'' samt att det blir lettere å svinge imot med og påfører motorene mer krefter enn de er beregnet for. Mulig mulig Klarer meg uansett greit med det står på nå foreløpig iallefall... KongKake: Takker Jepp setet er skikkelig 80 talls, så det passer ikke helt inn Har lyst på en skikkelig bøttestol eller noe, men blir litt dyrt... Endret 21. mai 2009 av Petter (chaos) Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sinnsykt kult prosjekt! Både idéen og utførelsen er kjempegod Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Takker... Hyggelig at folk setter pris på alle timene jeg har lagt i dette prosjektet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Oi oi. Lykke til videre. Jeg følger med. Hadde vært gøy å lage noe lignende selv, men det får "bli i mitt neste liv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå