Gå til innhold

Frag FX v2 problemer..


-Just-Me-

Anbefalte innlegg

Hei

På onsdag bestilte jeg frag fx og den kom i dag. Men allerede fra da jeg begynte å spille merka jeg noe som var galt. Musa hopper på bildet, drar jeg musa sakte mot venstre/høyre, hakker den bortover veldig ujevnt. Kjøpte denne for at spillinga på ps3 skulle være bedre og lettere, men denne gjorde det jo bare vanskelige!

 

Prøvde også å styre med musa på internett (ps3), men pila hoppa i stedet for å kontrollert flytte den der jeg vil ha den.

 

Har prøvd frag fx på 3 spill (cod5, fallout 3, og far cry 2) og 2 forskjellige musematter (den ene som fulgte med og en egen). Spillgleden forsvant helt, og jeg angra på at jeg kjøpte den.

Betalte nesten 1000 kroner (inkludert frakt), så da er jo minste forventning at den funker feilfritt som en datamus.

 

har noen det samme problemet/ vet hva som er galt?

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men med tanke på andre rapporter, og brukere uten som forteller hvor mye FragFX brukerene ruler på mp så kan det være to ting.

 

1. Du har ikke fått til å konfigurere fragfx korrekt.

2. Du har fått ett defekt produkt.

 

uansett hvor mye jeg konfigurer det, så kan vel ikke det bli kvitt hakkinga? Det må være en medfulgt feil? ka du tru?

Lenke til kommentar

på cod 5 har jeg det, og da merka jeg en forbedring, men hakkinga som jeg fortalte om er der fremdeles. Jeg leste på splitfish hjemmeside på F.A.Q. Der stod det: Recommended Game Settings: COD3: Game Sensitivity set to Max (FragFX Dial setting: 2-3) . Siden dette stod på cod3 og de samme her laga cod 5, tenkte jeg det kunne være noe av det samme.

 

sånn jeg forstod det var at jeg skulle ta sensitivity på cod 5 spillet på high, og på fragfx på 2-3, så tok den på 2,5 ca. Det var da jeg merka forbedring.

 

Men hakkinga..

Lenke til kommentar

har klagd til komplett fordi jeg syns ikke dette var verdt det i det hele tatt.

 

For å gjøre en lang historie kort så trenger de serienummeret til produktet. Hvor finner jeg serienummeret?

 

Edit: Glem det, det var ikke viktig for et sånt produkt.

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hey. Lenge siden det har skjedd noe her. Hvis du ikke har fikset problemet enda så forteller de dette: For some games the sensitivity seems "choppy" or uncontrollable?

How do I change this? There are a few things you can do. First set the dial to zero (0) and move up one level at a time until you find the best range. Also make sure you adjust the "ingame" look or aim speed in conjuction with the sensitivity dial on the Fragfx for each game. With some tweaking you will find the best setting that works for you.

 

Vet ikke om det hjelper, men er verdt et forsøk.

Endret av cebter
Lenke til kommentar
Hey. Lenge siden det har skjedd noe her. Hvis du ikke har fikset problemet enda så forteller de dette: For some games the sensitivity seems "choppy" or uncontrollable?

How do I change this? There are a few things you can do. First set the dial to zero (0) and move up one level at a time until you find the best range. Also make sure you adjust the "ingame" look or aim speed in conjuction with the sensitivity dial on the Fragfx for each game. With some tweaking you will find the best setting that works for you.

 

Vet ikke om det hjelper, men er verdt et forsøk.

 

hei

har ikke prøvd det NØYAKTIG som det står der, men har i praksis prøvd det samme. Men nå spiller der ingen rolle fordi jeg har sendt den tilbake og fått pengene tilbake :)

 

Men takk for alle svar folkens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...