Ueland Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Rett og slett morsomt http://vgtv.no/?id=22169 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg kunne ikke unngå å legge merke til at VG har lagt ut en animert serie om Jan Thomas som blandt annet Anders Bye har vert med å lage. Anne Kat Herland har kritisert og "mobbet" Jan Thomas i sitt nye show, og Jan Thomas gjør alt som står i hans makt for å stoppe henne. Se første episode her! Se andre episode her! Post hva dere syns! Edit: Jan Thomas ser Fanthomas for første gang! Endret 30. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Rett og slett herlig humor =) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hadde ingen store forhåpninger til dette, men gud så morsomt det var Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er så fantastisk morsomt når samboeren (husker ikke hva han heter) hans sitter bak i bilen med hjelm på. Lo som faen da Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg lo en gang jeg... "ikke spill i bilen" :!:. Var ikke så morsomt syns jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hehehe, jøss, jeg er overrasket over hvor morsomt det var. Der har de virkelig fanget essensen av karakterne, og ikke minst var det fantastiske animasjoner. Bra saker! Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Haha, dette var faktisk litt kvalitet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Av det jeg har sett hittil er det hvertfall VGTVs beste produksjon. VGTV ble også oppdatert ganske kraftig i går. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 "ikke spill det spillet i bilen Kristoffer, du blir kvalm. *blaauurghh* Jaja du har jo ikke akkurat vondt av å miste et par kilo" Gleder meg til resten av episodene. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Genialt! Kat-woman! Haha, hvorfor sender de ikke slik på Disney channel? Fanthomaas! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er forresten veldig mye Genndy Tartakovsky i animasjonsstilen. Jeg ser en del Dexter's Laboratory, Samurai Jack, og Star Wars: Clone Wars i Fanthomas. http://en.wikipedia.org/wiki/Genndy_Tartakovsky Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Imponerende. Men veldig "snill" (politisk korrekt) humor fortsatt. Håper på mer "slem" humor. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, nede til høyre er det en video med JTs reaksjon, han tok det ganske sporty. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det var faktisk morsomt, men ikke hysterisk. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Er forresten veldig mye Genndy Tartakovsky i animasjonsstilen.Jeg ser en del Dexter's Laboratory, Samurai Jack, og Star Wars: Clone Wars i Fanthomas. http://en.wikipedia.org/wiki/Genndy_Tartakovsky Ha, tenkte faktisk på det første gang jeg så episoden; minnet meg liksom litt om tegnefilmer fra barndommen Syntes det var ganske morosomt; Anders Bye er jo bare dødsflink . . . Flott at Jan Thomas tok det så fint også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå