Gå til innhold

bærbar gamer pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville uansett gått for en pc med INTEL og ikke AMD! Helst med nVidia også. Har aldri vert borti en god gamer pc med ATI/AMD... Hatt det før, skal aldri ha det igjen! AMD prossesorer lager no inni helvetes mye varme, skifta til Intel og det lager nesten ikke varme i det hele tatt, gå for en med intel!

EDIT: når jeg ser på andres pcer med AMD har de lav windows vista/7 score...

Endret av Crisz
Lenke til kommentar
Jeg ville uansett gått for en pc med INTEL og ikke AMD! Helst med nVidia også. Har aldri vert borti en god gamer pc med ATI/AMD... Hatt det før, skal aldri ha det igjen! AMD prossesorer lager no inni helvetes mye varme, skifta til Intel og det lager nesten ikke varme i det hele tatt, gå for en med intel!

EDIT: når jeg ser på andres pcer med AMD har de lav windows vista/7 score...

Jøss, helt borti natta du eller?

AMD / ATI har alltid vært kjølig, aldri vært noe problem for meg iallefall. Intel er jo DEN varmeovnen, iallefall chipsettene!

Gå aldri for intel integrert skjermkort heller,jeg bare sier det.

Selv om det er integrert skjermkort i begge, tror jeg at den til venstre (Acer Aspire 5535 15.6"WXGA) ville vært den beste da 3200 er kraftigere enn 9400gm.

Har selv en laptop med HD 3200 og HD 3650 i "PowerXpress" der du kan bytte mellom GPU. 3200 drar CSS og WoW helt fint på høye settings. ;)

Lenke til kommentar
Bærbar og gaming = FAIL!

Kjøp deg en stasjonær til gaming og en bærbar til andre ting om du absolutt på ha en bærbar..

Tipset ditt = FAIL!

Det går fint an å spille på en laptop. Klart det ikke kan sammenlignes, men til gjengjeld er den mer portabel og tar mindre plass. Og det er det trådstarter spør etter.

Til trådstarter: Jeg ville tatt en titt på ASUS X50SR 15.4" WXGA til 6295,-. Den ser helt grei ut. Funker til spill og surfing på OK grafikk. Du får ikke så mye bedre laptop til den prisen uansett.

Lenke til kommentar

Vel, det som teller mest her er jo skjermkort, men også CPU og minne. Acer 5737Z har best skjermkort av de 3 (ilfg. notebookcheck), mens Asus-en har best CPU. Den dårligeste av disse er Acer 5535.

Det jeg ville gjort om jeg var deg, var å lagt litt mer penger inn i en fra Multicom, f.eks. denne

Her får du et mye kraftigere skjermkort og en CPU som er litt kraftigere enn de andre, samt at du har muligheten til å konfigurere den sånn som du vil ha den.

Endret av Azton
Lenke til kommentar
Vel, det som teller mest her er jo skjermkort, men også CPU og minne. Acer 5737Z har best skjermkort av de 3 (ilfg. notebookcheck), mens Asus-en har best CPU. Den dårligeste av disse er Acer 5535.

Det jeg ville gjort om jeg var deg, var å lagt litt mer penger inn i en fra Multicom, f.eks. denne

Her får du et mye kraftigere skjermkort og en CPU som er litt kraftigere enn de andre, samt at du har muligheten til å konfigurere den sånn som du vil ha den.

acer 5737Z eller asus, hvem er best

Lenke til kommentar
Flott tilbud her, vet ikke hvor lenge det varer.

Ellers er denne bra fra PS også.

Et dårligere forslag, men så er den rimelig i helgen også Acer 16" m/ geForce 9300GS|Core 2 Duo T6400|3GB RAM|250GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP 4995,-.

er det "dårlige forslaget bedre" enn alle de andre da i å spille med

Den billigste jeg foreslo har bedre prosessor enn alle de tre dine forslag. Skjermkortet på den billige er nesten like bra som det beste, 9400G, av de du foreslår. Den er klart best i mine øyne av de 4.

De to andre jeg anbefaler er de eneste reelle bærbare PCene som du kan spille med. Du finner ikke noe særlig rimeligere, det er sjekket ut. Ikke noe vits å grave mer i det. Skal du ha billig, velg den billigste. ellers en av de to andre.

Lenke til kommentar
Flott tilbud her, vet ikke hvor lenge det varer.

Ellers er denne bra fra PS også.

Et dårligere forslag, men så er den rimelig i helgen også Acer 16" m/ geForce 9300GS|Core 2 Duo T6400|3GB RAM|250GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP 4995,-.

er det "dårlige forslaget bedre" enn alle de andre da i å spille med

Den billigste jeg foreslo har bedre prosessor enn alle de tre dine forslag. Skjermkortet på den billige er nesten like bra som det beste, 9400G, av de du foreslår. Den er klart best i mine øyne av de 4.

De to andre jeg anbefaler er de eneste reelle bærbare PCene som du kan spille med. Du finner ikke noe særlig rimeligere, det er sjekket ut. Ikke noe vits å grave mer i det. Skal du ha billig, velg den billigste. ellers en av de to andre.

er det bra og ha en stor prosessor?

Lenke til kommentar

Jo bedre prosesssoren er, desto bedre løser den oppgaver. En 1,6l motor 70HK har problemer med å dra en 8 m lang campingvogn. En 1,6l motor med 130 HK klarer det bedre.

En prosessor kan feks buke 1 time på å dekode noe, mens en anne bruker 5 minutter.

Ja "størrelse" betyr noe - altså mener du selvsagt ytelsen til prosessoren har betydning.

Lenke til kommentar

Ta å sjekk ut dell sine laptoper å før du bestemmer deg.

Offtopic:

2048 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 1024] [inkludert i prisen]

3072 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [1 x 2048 + 1 x 1024] [legg til 270.00 kr eller 14,-/måned-1]

4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2048] [legg til 540.00 kr eller 28,-/måned-1]

6144 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [1 x 2048 + 1 x 4096] [trekk fra 540.00 kr]

8192 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 4096] [trekk fra 540.00 kr]

Kan du se feilen ?

Lenke til kommentar
Jo bedre prosesssoren er, desto bedre løser den oppgaver. En 1,6l motor 70HK har problemer med å dra en 8 m lang campingvogn. En 1,6l motor med 130 HK klarer det bedre.

En prosessor kan feks buke 1 time på å dekode noe, mens en anne bruker 5 minutter.

Ja "størrelse" betyr noe - altså mener du selvsagt ytelsen til prosessoren har betydning.

forelsår du at den billigste er best av de jeg foreslo?

og går det greit med css og wow og nadre spillpå den som de andre?

Endret av cslol
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...