Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama gått bak ryggen min!

Anbefalte innlegg

Ja, mitt rosenrøde forhold har vart i overkant av tre måneder nå, og idag fikk jeg vite at dama mi har leiet og sittet på fanget til en annen gutt... Jeg ble regelrett skuffet over henne ettersom vi har hatt det fint siden dag 1! Jeg føler at hun har missbrukt tilitten min til henne.

Jeg vurderer å gi henne en ny sjanse, og at hun bryter kontakt med gutten hun gjorde dette med, eller hva synes dere... Jeg er virkelig blitt glad i henne, og håpte selvfølgelig at dette ikke ville skje :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun går rundt å leier en annen fyr i offentligheten kan jeg skjønne det er skuffende. Hadde blitt forbanna selv. At dama sitter på fanget til en gutt ser jeg ikke store problemer med, men om det er samme gutt som hun går rundt og leier er det jo en litt annen situasjon. Er uansett ikke en bra situasjon dette. Du får spørre henne rett ut hvorfor hun gjorde det og hva hun mente med det.

Lenke til kommentar
Om hun går rundt å leier en annen fyr i offentligheten kan jeg skjønne det er skuffende. Hadde blitt forbanna selv. At dama sitter på fanget til en gutt ser jeg ikke store problemer med, men om det er samme gutt som hun går rundt og leier er det jo en litt annen situasjon. Er uansett ikke en bra situasjon dette. Du får spørre henne rett ut hvorfor hun gjorde det og hva hun mente med det.

Ja, det var samme person, og de gikk ute i offentligheten! Jeg skjønner at mange av dere synes dette er teit... Men jeg vet som sagt ikke om det skjedde mer når han fulgte henne hjem.

Lenke til kommentar

Kan hvertfall si jeg deler din reaksjon, dette er respektløst fra hennes side. Når de går rundt som det tenker jo folk at de to er sammen, er jo forferdelig for deg om feks venner og bekjente av deg ser dem gå sånn. Du får si dette er uakseptabel oppførsel, om hun ikke tar det dumper du henne.

Lenke til kommentar
Bare en måte å finn det ut på; spør henne.

Kan vel også spørre henne om hun ønsker at dere skal ha et forhold og forklare henne hvor dine grenser da går.

Så unngår man misforståelser.

-KJ

Hun har innrømt synden sin ;)

Men hun var først opptatt av hvem som hadde fortalt det til meg....

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det nyanseforskjeller her, men slik jeg ser det kan det jo hende at de bare er gode venner?

Slik jeg ser det er det ikke noe unormalt/"farlig" å holde i en god venns hånd eller sitte på fanget hans.. Snakk med henne.

Lenke til kommentar
Her er det orkan i et uhyre lite glass ute og går... Dette er jo så uskyldig at det får Snøhvit til å fremstå som den luksushora. Hva med å slappe av litt og heller leve livet?

Når brutal_mann taler, lytter forumet

- Nytt gammelt cyberjungelord.

Lenke til kommentar
Her er det orkan i et uhyre lite glass ute og går... Dette er jo så uskyldig at det får Snøhvit til å fremstå som den luksushora. Hva med å slappe av litt og heller leve livet?

Spørs litt hvem snøhvit og de 7 dvergene film man har sett syns jeg....Er mer enn bare Disney sin versjon der ute, hehe

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det nyanseforskjeller her, men slik jeg ser det kan det jo hende at de bare er gode venner?

Slik jeg ser det er det ikke noe unormalt/"farlig" å holde i en god venns hånd eller sitte på fanget hans.. Snakk med henne.

Jeg har enda til gode å betrakte det å leie hender med venninner som er i forhold som vanlig. Det er noe jeg ikke hadde likt selv, siden det gir et helt annet bilde til de som ser på. Det er respektløst. Tenk deg selv da, om noen i familien din eller noen venner av deg kommer å spør om det er slutt med dama? Hvorfor det? Nei vi så henne gå rundt å leie en annen gutt nede i byen..

Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på hvem det var som leide henne, hvis jeg vet at de er gode venner gir jeg blanke faen. Hvis jeg derimot ikke skjenner typen hun leier på ville jeg jo selvfølgelig spørre henne om hvem det var etc, men jeg tror ikke jeg ville dratt det så langt som å si at hun hadde gådd bak ryggen min så lenge de ikke gjorde mer enn å holde i handen/sitte på fanget.

Lenke til kommentar

Jeg lo høyt og lenge av OP. Alt man skal bekymre seg for nå til dags.

Se på det fra denne siden: Om du hadde holdt hender med ei god venninne og / eller hun satt på fanget ditt, for å så å få en telefon fra henne der hun sier at: "Kjæresten så på dette som en uakseptabel oppførsel fra min side, vi kan ikke møtes lenger", hvordan hadde du reagert da? Jeg for min del hadde ringt kjæresten hennes, og skjelt han ut etter alle noter. Dere er sammen, du kan fint innbille deg selv om at hun er din, og bare din, men hun er et selvstendig menneske, med sine egne venner. Det er deg hun sover med. Det er du som harver over henne. Om den sitausjonen skulle bli forandret, er det grunn til bekymret, men slik som det er nå?

Ja.

Hmm.

Slapp av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...