Enso Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei er 17 år, blir 18 år om 3 måneder Noen som har forslag til hvor jeg kan søke jobb, som er lit intresant og gøy hvor man faktisk tjener 100+ i timen. Vurderer å søke jobb på elkjøp nå. Har noen her jobbet på elkjøp før, hva er lønn osv. og er det intresant å jobbe der ? Hilsen EnSo Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg var såvidt innom Expert en gang, og en slik jobb er ikke å anbefale. Jeg holdt på kjede meg til døde. Det eneste du gjør er å pakke ut varer, pusle litt i hyllene, og forklare enkle ting til dumme og frekke kunder. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) og hvor jobber du nå, mimir? bare lurer. ettersom du virker temmelig kresen. Endret 23. april 2009 av datastol Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei er 17 år, blir 18 år om 3 månederNoen som har forslag til hvor jeg kan søke jobb, som er lit intresant og gøy hvor man faktisk tjener 100+ i timen. Vurderer å søke jobb på elkjøp nå. Har noen her jobbet på elkjøp før, hva er lønn osv. og er det intresant å jobbe der ? Hilsen EnSo Har jobbet på Expert i 3 år, før jeg gikk over til noe nytt. Grei jobb det. Jeg var hovedsakelig selger, men det hendte at jeg tok i et tak på lagerert eller i kassen. Lønnen var grei nok, ca 120 timen - blir ikke rik av det, men det funker. Veldig god arbeidserfaring òg . Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 og hvor jobber du nå, mimir? bare lurer. ettersom du virker temmelig kresen. Her. Hadelandsproblemer Artig. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 og hvor jobber du nå, mimir? bare lurer. ettersom du virker temmelig kresen. Hvorfor kan man ikke si at det er en drittjobb? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Butikkjobber er drittjobber. Det har da aldri vært noen hemmelighet. Det er en grunn til at steder som dette flyter over av skolelei ungdom. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan du ikke jobbe i en praktisk jobb da? Som murer, snekker, trikker og alt annet mulig annet? Bil mekaniker? Telefon selger? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 For å bli murer, snekker, elektriker eller mekaniker må han vel ha gått litt skole, og helst ha et fagbrev. Noe sier meg at han ikke har dette. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Veit ikke men jeg jobba som maler to år og noen sier de har jobba som trikkerere også Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Maler kan ikke sammenlignes med disse tekniske yrkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå