Beef Supreme Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nice! Og jeg som synes den forrige så stor ut IRL ^^ Hva sier dama til at du bruker så mye penger på dette da? Blir vel ikke billigere enn den forrige vil jeg tro? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Enda et kabinett Er det en skjerm som er i toppen i front? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Nice! Og jeg som synes den forrige så stor ut IRL ^^Hva sier dama til at du bruker så mye penger på dette da? Blir vel ikke billigere enn den forrige vil jeg tro? Dama blir vel fornøyd med ny PC skulle man da tro Enda et kabinett Er det en skjerm som er i toppen i front? Burde være plass til en 15" wide der oppe nå holy s**t 0.o Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvor mange disker skal det være plass til? Hva er målene på kabinettet? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hvor mange disker skal det være plass til? Hva er målene på kabinettet? 48 disker max, 163x55x30cm, midlertidige mål Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 10cm lavere enn meg Kommer til å følge med på dette =) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Stor kasse med andre ord Vannkjøling på alle delene eller? Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 SYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKT ! Gleder meg til å se alle de geniale ideene dine Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror ikke det finnes et ord som kan beskrive det jeg tenker inni meg nå! Sinnsykt prosjekt, gleder meg virkelig til å se hvordan dette kommer til å bli. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 du kan dette med overkill du gevaeng digger disse syke prosjektene Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dette er eit prosjekt eg må følge med på Glede meg til å sjå bygginga begyne :=) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dæven.. driter du pengfer ? hehe Dette blir sykt rått.. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det første som kom i hodet mitt var: F*** så stoooooort det kommmer til å bli Hvor lang tid regner du med å bruke på dette prosjektet da? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei. Tror det er det største kabinettet jeg har sett som er privat. Må vel ha hjul til det... Lurte på hva som er fargekoden til det forrige kabinettet, likte fargen, eller hvor får man tak i fargen..Takk for svar.. Hvor skal du ha alle prosjektene dine, du må ha god plas og dama di må være sterk, slipper iallefall å gå på SATS.. :!: Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Takker og bukker for alle kommentarer folkens =) Stor kasse med andre ord Vannkjøling på alle delene eller? Yup, blir vannavkjøling på alle 3 cpu'er, og skjermkort, får se hva jeg gjør med chipset, ble utrolig varmt uten vifte på cpu til å kjøle ned resten.. hmmz... Dæven.. driter du pengfer ? heheDette blir sykt rått.. Nope, er bare dedikert, håper på å komme på kommersielt nivå med denne modellen, muligå få noen kjøpere på kabinett litt utenom det vanlige skulle man tro folk kjøper jo mobiltelefoner med småpukk på for en mill, så burde være mulig å selge kabinett i 50-60k klassen også Det første som kom i hodet mitt var: F*** så stoooooort det kommmer til å bli Hvor lang tid regner du med å bruke på dette prosjektet da? Vel... første pri er å få solgt forrige prosjekt, så jeg har råd til å begynne på det neste, men regner nok 4-5 mnd før det er ferdig. er ferdig før TG10 Hei. Tror det er det største kabinettet jeg har sett som er privat. Må vel ha hjul til det... Lurte på hva som er fargekoden til det forrige kabinettet, likte fargen, eller hvor får man tak i fargen..Takk for svar.. Hvor skal du ha alle prosjektene dine, du må ha god plas og dama di må være sterk, slipper iallefall å gå på SATS.. :!: Har ikke fargekode desverre, men er samme farge som KTM bruker på alle sine sykler, spør din lokale KTM forhandler Sekketralle FTW når det kommer til transport Endret 24. april 2009 av grevaeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ingen dum ide med den vindtunellen Men det er kanskje best å bruke 120mm vifter istede for 80mm? Flytter vel mer luft og søyer mindre. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Mulig noen har spurt tidligere, men kan jeg spør hvilket programm du bruker til å teikne i? Må være syykt rått å ha så stor lagring kapasitet. Elsket vindtunell ideen (Ja jeg har postet før om hvor fantastisk dette blir, men sikler fortsatt over prosjektet :!: ) Endret 24. april 2009 av Heigren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå