MartinSkjei Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kommentar tråd til ..::CaseMod CM MystiQue 631::.. - Kom med negative og posetive innspill, forslag osv ! /Martin Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Da var #Update 1&2 ute... Ingen store saker foreløpig, men det er en start! Tilbake til Arbeidslogen Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 #Update3&4 ute! Begynner snart å ligne på en rute ? Tilbake til Arbeidsloggen Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 i like what i see. Prøv å skjul så mye kabler så mulig det ser og performer bedre med lite kabler Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, skal gjøre det men det blir da all HW er ute, skal lage hull i HK platen, og så skal det hides kabler Håper på pakken fra netshop i morgen God Natt HW! Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 bare 1. lite spørsmål. hvorfor trekker viften din bak inn? og hvorfor har du ikke prosessor kjøler viften slik at den og den bak i kabinettet trekker luften i samme retning? det vil gi bedre kjøling! Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 bare 1. lite spørsmål. hvorfor trekker viften din bak inn? og hvorfor har du ikke prosessor kjøler viften slik at den og den bak i kabinettet trekker luften i samme retning? det vil gi bedre kjøling! Hehe, jeg trudde den trekte luft ut skal sjekke dette nå ! Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Da er case moden så - å si ferdig! håper på både ris å ros Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 et veldig bra første case mod prosjekt, mitt første ser ikke ut xD! håper at du forsetter med modding, og kanskje tar det litt lenger, med litt mer "modding" men sånn luftmessig har du vell fått et mye mer kjøligt kabinett! anyway, like what i see:P Du bør kanskje skaffe deg et bedre kamera, det er ikke så veldig viktig, men det er ikke så mye som skal til, du får ganskje bra kamera for 800-900kr (tilbud). lykke til videre, og du må bare spørre om spørsmål på steam:p Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 et veldig bra første case mod prosjekt, mitt første ser ikke ut xD! håper at du forsetter med modding, og kanskje tar det litt lenger, med litt mer "modding" men sånn luftmessig har du vell fått et mye mer kjøligt kabinett! anyway, like what i see:P Du bør kanskje skaffe deg et bedre kamera, det er ikke så veldig viktig, men det er ikke så mye som skal til, du får ganskje bra kamera for 800-900kr (tilbud). lykke til videre, og du må bare spørre om spørsmål på steam:p Takk for ROS Kameraet er bra det, jeg bare har satt oppløsning lav når jeg tar bilder her nå, tok en test nettop, å da ble det bra med 1600x1200 isteden for 640x400? Martin Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 knallbra mod det der Spesielt bra var det som din første mod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå