Gå til innhold

Noen som er med å spleise på Hval sjokolade?

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Noen her som er veldig glad i Hval sjokolade? Lurer på om det er flere som kunne tenke seg å bestilt eske(r ) med masse sjokolade fra Hval og spleise på det. Hvis man bestiller feks. 6 kartonger (96 esker) så får man en slik boks med sjokolade til 30kr per stk, istedet for ca. 50 kr som man betaler i butikken.

Altså, om vi er f. eks. 8 personer som bestiller sammen, blir det 12 esker på hver, til 30kr pr stk= 360 kr (pluss frakt/evt. kan noen kanskje hente)

Egentlig har ikke jeg veldig lyst til å ha hovedansvaret, så hvis noen melder seg frivillig så er det bare å rope ut. Ville bare først og fremst se om noen var interessert. Og om noen er interessert, så er det fint om dere sier hvilken "smak"/sort dere foretrekker, f. eks. marsipan, vanlig sjokolade, fargeplett, osv. Tror det er mulig å velge blandt flere forskjellige.

Mer kan leses her.

(Var usikker på hvilken kategori denne passet i, så moderator får flytte den om den er feilplassert)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer litt på holdbarhetsdatoen på slike esker jeg? Jeg skal dele godt med venner og kjente for å klare å spise opp tolv esker ala 300 gram på eksempelvis et år, men så er kanskje mitt konsum noe snevert?

Men hva med de større boksene på 700 gram, kanskje er det mer fortjeneste å hente i disse? Det kan dog se ut som om man må kontakte dem for å få eventuelle priser på dem.

Forøvrig, smil å vær glad folkens. Det er verdt et forsøk, er det ikke?

fasade-bygg-vest.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Men hva med de større boksene på 700 gram, kanskje er det mer fortjeneste å hente i disse? Det kan dog se ut som om man må kontakte dem for å få eventuelle priser på dem.

Det ser slik ut ja. Men spørs på om de ikke vil selge oss i det hele tatt da, dersom vi sier at det ikke gjelder skoleklasse.

Lenke til kommentar

Det ser slik ut ja. Men spørs på om de ikke vil selge oss i det hele tatt da, dersom vi sier at det ikke gjelder skoleklasse.

bedrift = diskusjon.no ;)

Lenke til kommentar

I disse finanskrisetider burde de vel gripe over et hvert salg de kan få. Jeg kan ikke se noen grunn til at dette ikke burde fungere, det er jo vi og ikke hval som mister eventuell fortjeneste. Så fremt vi stiller med en representant som tar på seg ansvaret for det økonomiske tror jeg dette vil seile rett i havn.

Edit: Personlig mener jeg det hadde vert mye artigere å gjort noe liknende via ebay. Da kunne man kjøpt inn sjokolade/digg i et stort kvanta, gjerne amerikanske sorter, og deretter distribuert dette via posten norge. Jeg tror dette kunne blitt ganske billig til tross for fraktutgiftene.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Edit: Personlig mener jeg det hadde vert mye artigere å gjort noe liknende via ebay. Da kunne man kjøpt inn sjokolade/digg i et stort kvanta, gjerne amerikanske sorter, og deretter distribuert dette via posten norge. Jeg tror dette kunne blitt ganske billig til tross for fraktutgiftene.

Sounds like a plan. Men i så fall tør jeg i alle fall ikke ta på meg ansvaret, høres ut som du har mye mer peil enn meg. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slik jeg ser det vil det være en fordel å bestille store kvanta med amerikansk sjokolade på vinterhalvåret og ikke fremover nå når temperaturen trekker gradvis oppover. Erfaringsmessig er det kjøpers ansvar å ikke bestille slike varer til varme klima da emballeringen er dårlig, og jeg frykter smelting om dette skal gjøres på sommeren. Med responsen som har kommet foreløpig ser det ikke helt lovende ut heller, men kanskje jeg smeller opp en tråd når gradestokken begynner å peke gradvis nedover igjen, med litt mer organisert innhold og detaljer om priser og kvanta etc. Vi får se. Enn så lenge parkerer ihvertfall jeg min deltakelse i prosjektet med mindre det skulle komme 10+ interesserte her på kort tid.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...