kig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har åpnet dekslet under, men ser ikke hvordan løsne RAM brikken som sitter i. Kjøpte med en 2 gb ram. Lenke til kommentar
kig Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Da har jeg skifta RAM brikken, -uten at effekten synes i kontrollpanel! Ser ut for at maskina fortsatt har ca 1 Gb ram, og ikke 2gb slik det skal være nå. Forklaring? Lenke til kommentar
DCG Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kjører du OS'et som kom med maskinen. Xandros? Isåfall må du rekompilere kjernen slik at den støtter mer en 1 Gb RAM. Av en eller annen grunn har Asus bestemt seg for at 1 Gb skal være maks. Lenke til kommentar
kig Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Kjører du OS'et som kom med maskinen. Xandros? Isåfall må du rekompilere kjernen slik at den støtter mer en 1 Gb RAM. Av en eller annen grunn har Asus bestemt seg for at 1 Gb skal være maks. Dette er en xp. Hvor går jeg inn og fikser dette? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 har en eeepc 900 selv. Det du må gjøre er å gå inn på BIOS ved å trykke f2 under oppstart. Se om det er 2 gb ram der også logge ut igjen så skal det stå 2 gb i windows også. Lenke til kommentar
kig Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 har en eeepc 900 selv. Det du må gjøre er å gå inn på BIOS ved å trykke f2 under oppstart. Se om det er 2 gb ram der også logge ut igjen så skal det stå 2 gb i windows også. - så der ja, nå ser jeg de 2 Ram! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå