SiR0 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Etter å ha sanket tilbakemeldinger i fire dager, er det liten tvil om at en ny forside til Diskusjon.no står høyt på ønskelisten til forumbrukerene. Med over 600 stemmer, er dette det klart mest populære forslaget. Dette tar vi til etterretning, og en ny forside er nå ført opp på utviklingsplanen vår. I dag er forsiden kun en lang liste med kategorier ( http://www.diskusjon.no ). Ting vi kunne tenke oss å få på plass er f.eks lister over mest populære diskusjoner, gode sitater og informasjon om moderatorteamet. Men dette er bare en liten del av mulighetene, og vi ønsker å høre fra dere lesere hva dere vil ha. I denne tråden kan du komme med dine idéer og innspill til den nye forsiden. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Høres spennende ut. Er alltid flott med oppdatering av design. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Forumstatestikken med påloggede brukere kan godt fjernes/flyttes eller bli gjort nedfellbar. Btw, så hadde det vært fint om "Hopp til kategori kan være nedfelt hele tiden, slik at jeg ikke har musen over, og så måtte blade nedover for å se de nederste kategoriene, eller i verste fall ikke ha mulighet til å blade nedover pga. at halve listen går lengre ned enn det er mulig å blade (noe som har skjedd et par ganger). Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fint at dere tar brukernes tilbakemeldinger på alvor. Men så var det vel det som var poenget da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ser ikke helt hvorfor dere skal kjøre diskusjon.no om til en egen hjemmeside. Jeg kan se at en side/link der moderatorteamet ble presentert ville være gøy. Men noe mer enn det burde iallefall være valgfritt hvis det skulle innføres. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Forumstatestikken med påloggede brukere kan godt fjernes/flyttes eller bli gjort nedfellbar. Det er den no allereie (klikk på plussteiknet oppe til høgre). Eller vil du komprimere den endå meir? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det viste jeg ikke. Har alltid vært nede her og har ikke sett noe særlig på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Høres kult ut. Er en kjedelig forside med navn på kategorier bare, så det blir flott med endringer. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg vil ha "dagens beste tråder" eller noe. Jeg synes siste 24 timer er en dårlig funksjon for å oppdage nye tråder. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Behold for guds skyld muligheten til å hoppe rett inn i underkategorier da. Elsker simpelthen den nye løsningen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bruker sandkasse versjonen nå, og det ble utrolig mye bedre med ferdi nedfelt meny. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Bare for å nevne noen fra uservoice: - http://diskusjon.uservoice.com/pages/gener...ed-nyheter-m-m- - Aktuelle tråder (jeg tenker forholdvis nye tråder med mye aktivitet) - Ukas medlem (den som har postet mest/lengst innlegg/svart i flest tråder/svart i flest kategorier e.l.) - Ukas moderator (ser ikke helt poenget, men den sto på listen ) - Nyheter fra forumet (siste tre opprettede tråder fra Nyheter om Forumet, f.eks.) - http://diskusjon.uservoice.com/pages/gener...ling-av-innlegg - Liste med de mest brukeranbefalte innleggene (forutsetter selvsagt at brukere kan anbefale innlegg ) Ellers har jeg naturligvis noen fler forslag: - Liste over de høyest/mest ratede trådene - Liste over de mest aktive kategoriene - Liste over de mest brutte reglene, med antall brudd og link til regelen (forutsetter at regelbrudd logges, og kommer sikkert alltid til å toppes av personangrep og trolling, men belyser hvor god jobb moderatorene faktisk gjør og at det faktisk finnes regler) - Twitterfeed av diskusjon_no - Liste over de mest aktive kategoriene Noen fun-facts - Liste over de lengste innleggene - Liste over trådene med lengste gjennomsnittlige innlegg Kan også være "awards"/rekorder heller enn lister, selvfølgelig. Endret 20. april 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Men hvorfor ha alt det pa forsiden? Det blir jo bare ubermasse og last ned, og hvor blir det da av kategori/forum listen? jeg sjekker bare de kategoriene jeg er interessert it, og ha masste statistikk blir bare fluff. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) - Ukas medlem (den som har postet mest/lengst innlegg/svart i flest tråder/svart i flest kategorier e.l.) Der har vi meg. :!: EDIT: Ser ikke poenget med lengste innlegg. Det er jo bare å kopiere masse og lime inn på forumet... Endret 20. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Men hvorfor ha alt det pa forsiden?Det blir jo bare ubermasse og last ned, og hvor blir det da av kategori/forum listen? jeg sjekker bare de kategoriene jeg er interessert it, og ha masste statistikk blir bare fluff. Det er det desidert mest populære forslaget hittil, med dobbelt så mange stemmer som nummer to, så det kan virke som det er noen som er uenig med deg Men du burde vel ikke ha så vanskelig med å ignorere det? I dag er jeg innom forsiden kanskje en gang i måneden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg håper det blir mulig å skrive forumnyheter slik som man kan på wikien (Eksempel) med litt bedre tekstformatering enn bare standard BBcode slik i vanlige innlegg/posts. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 EDIT: Ser ikke poenget med lengste innlegg. Det er jo bare å kopiere masse og lime inn på forumet... Jeg tenkte på de brukerne som skriver lange innlegg generelt, og dermed har en gjennomsnittlig høy wordcount. Det er en tilnærming til et mål på kvalitet. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kan være : NYHET Bedrift - IKT Bil, båt og motor Data Digital foto og video Forbruker Fritid Jobb og utdanning Kultur Lyd og bilde Mobil og PDA Off topic Samfunn Spill Sport og trening Tilbakemeldinger Så får vært emne er det en liten pil. f.eks Sport og trening [PIL NEDOVER] Vis man trykker på pilen, kommer underkatagoriene for det emnet. Hadde vært kjekt Prøvde å lage 2 bilder i paint. Et der du ikke har trykket på pilen, å et der du har. (Tok 10 sekunder så ikke skyld på slurving) Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 At det gjørest ett slags "redaksjonelt" arbeid med forumet hadde vert bra. At dei som driver forumet driver med eit slags journalistisk arbeid der forumet får ei framside som kan minne om ei internett-avis altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det ikke et par år siden det først ble uttalt at man skulle ordne en ny forumforside? Tror det når jeg ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå